Силабус навчальної дисципліни Трудове право та соціально-трудові відносини

Трудове право та соціально-трудові відносини

Викладач: кандидат економічних наук, доцент Мороз Олег Семенович

Кафедра: управління та адміністрування, ХІ корпус, ауд. Л325

E-mail: oleg.moroz.55@ukr.net

Телефон:(050) 341-75-87;

Інші засоби зв’язку: Moodle (форум курсу, приватні повідомлення); Viber; Zoom; Skype;   Facebook Messenger (https://www.messenger.com/t/100007862268892)

 

Освітня програма // рівень вищої освіти:

«Менеджмент» //

Бакалаврський

Статус дисципліни:

Нормативна

Кредити  ECTS

4

Навч. рік:

2023-2024

Рік навчання

1

Тижні

14

Кількість годин

120

Кількість змістових модулів[1]

6

     в тому числі :

Лекційні заняття –    28

Практичні заняття – 14

Самостійна робота –   78

Вид контролю:

залік

 

Посилання на курс в Moodle

https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=14933.

Консультації: особисті – вівторок, 12.00 - 12.45; або за попередньою домовленістю телефоном чи іншими засобами зв’язку;

                         групові – за затвердженим розкладом проведення консультацій

ОПИС КУРСУ

Курс має на меті формування у майбутніх фахівців сучасного економічного мислення, спеціальних знань з проблем та перспектив розвитку соціально-економічних відносин, які регулюються законами та нормативними актами трудового права України,  та практичних вмінь і навичок для врахування в практичній діяльності за фахом особливостей та специфіки впливу на управлінську діяльність правовідносин, пов’язаних з ї виникненням, зміною та припиненням цих правових норм. Предметом навчальної дисципліни виступає сукупність суспільних відносин, які складаються в сфері застосування найманої праці, колективні трудові та соціально-економічні відносини.

Опанування курсом навчальної дисципліни має забезпечити досягнення студентом комплексу компетенцій, що забезпечать можливість практичного ефективного використання набутого комплексу загальнотеоретичних та спеціальних знань у галузі міжнародних економічних відносин. Зокрема,  таких компетенцій, як здатність до:

·           визначення основних понять та особливостей суспільних відносин, що підпадають під регулювання трудового права, а також застосовувати методи трудового права;

·           застосовування джерел трудового права під час вирішення певних питань, які виникають у трудових правовідносинах;

·           застосовування основних положень нормативно-правових актів для
встановлення правового статусу працівника та роботодавця в трудових правовідносинах;

·           визначення основних положення колективного договору, його зміст та
сторони, наслідки невиконання умов колективного договору

·           застосовування основних положень нормативно-правових актів щодо
здійснення державної політики в сфері зайнятості;

·           визначення суттєвих умови укладення трудового договору, відмінність
трудового договору від трудового контракту;

·           застосовування положень чинних нормативно-правових актів для
визначення робочого часу та часу відпочинку;

·           визначення понять та структури заробітної плати, методи її регулювання;

·           вирішування питань по застосуванню заходів заохочення та
дисциплінарної відповідальності;

·           вирішування проблемних питань, що виникають в процесі притягнення
працівників та роботодавця до матеріальної відповідальності;

·           застосовування положень нормативно-правових актів для вирішення
окремих питань, які випливають із заподіяння життю та здоров’ю у трудовому праві;

·           використовування набутих знань та навичок в процесі розгляду
трудових спорів;

·           застосовування положень чинних нормативно-правових актів під час вирішення окремих питань, що виникають в разі порушення власником підприємства законодавства про охорону праці тощо.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

У разі успішного завершення курсу студент зможе:

-          працювати з національними та міжнародними нормативними актами України у сфері праці;

-          застосувати набуті знання під час вирішення практичних питань;

-          знаходити недоліки та порушення міжнародного законодавства та законодавства України в галузі правового регулювання відносин у сфері праці;

-          аналізувати існуючу судову практику в галузі розв’язання спорів між учасниками трудових правовідносин;

-          використовувати наукові праці вчених в галузі трудового права з метою поглиблення набутих знань.

Підґрунтям зазначених вмінь та навичок мають стати отриманні знання :

-          понятійного апарату трудового права, його системи й сутності, основних інститутів;

-          предмету, методів та системи трудового права;

-          особливостей локального регулювання соціально-трудових відносин;

-          складових елементів, видів та змісту правового статусу суб’єктів трудового права;

-          порядку та особливостей укладення колективного договору, його змісту та сторін договору;

-          основних принципів державної політики зайнятості населення;

-          особливостей укладення індивідуального трудового договору, його сторін та їх правового статусу;

-          порядку здійснення переведення, переміщення та зміни істотних умов праці працівника;

-          підстав припинення трудового договору;

-          особливостей правового регулювання оплати праці;

-          порядку та умов притягнення до дисциплінарної відповідальності учасників трудового процесу, а також підстав застосування матеріальної відповідальності до них.

 

ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ РЕСУРСИ

Робоча програма навчальної дисципліни, Змістовний план лекційного матеріалу, Плани проведення практичних занять, Методичні рекомендації до виконання індивідуальних дослідницьких завдань та групових творчих проектів, Теоретичні питання, тестові та практичні завдання і задачі для оцінювання рівня підготовки і контролю знань,   розміщені на платформі Moodle в Системі електронного забезпечення навчання ЗНУ

Економіка праці та соціально-трудові відносини : підручник / за наук. ред. А.М. Колота. Київ: КНЕУ, 2019. 711с.

Мороз О. С.  Кадрова політика організації : навчально-методичний посібник. Запоріжжя : ЗДІА, 2018. 162c. 

Трудове право України : підручник /за ред. О.М. Ярошенко. Харків: Вид-во ХЮА, 2020. 376с.    + основні та  додаткові джерела інформації, що наведені в  Картці  забезпечення дисципліни навчальними матеріалами

КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ

Поточні  контрольні заходи (max 60 балів):

Поточний контроль передбачає як висвітлення студентом теоретичних знань, так і прояв ним практичних навичок шляхом:

–          Усного опитування і обговорення питань, що передбачені Планами проведення практичних занять  та/або підготовки письмової доповіді (реферату, тез, статті, презентації, тощо) з цих питань

–          Виконання тестових завдань (експрес тестування) за пройденим матеріалом дисципліни

–          Виконання індивідуальних завдань у письмовій формі (контрольної роботи)

–          Розв’язання індивідуальних практичних задач та/або робота у групі над розв’язанням практичного завдання, поставленого викладачем

–          Участь у дискусії з обговорення суперечливих рішень та/або презентація власних досліджень (точки зору, певного підходу, тощо) з цих питань

У разі дистанційної форми навчання виконання практичних завдань, як і індивідуальних завдань здійснюється шляхом долучення їх до відповідного розділу дисципліни у СЕЗН ЗНУ (Moodle)

Підсумкові контрольні заходи (max 40 балів):

До підсумкового семестрового контролю допускаються студенти, які на дату консультації перед цим контролем склали всі змістові модулі. Інакше, студент ліквідує існуючу поточну заборгованість на консультаціях і може бути допущений до підсумкового контролю за складеним графіком, узгодженим з екзаменатором та деканатом ІННІ ЗНУ.

Підсумковий контроль знань та навичок, отриманих студентами під час вивчення  дисципліни здійснюється (незалежно від форми навчання) шляхом проведення усного контрольного опитування студента стосовно рівня його теоретичних знань з 3-х питань, передбачених для проведення заліку (з max оцінюванням по кожному з питань до 10 балів) та відповіді по 5-х практичних тестових завданнях (вірна відповідь по кожному з тестів - 2 бали), що  дозволяє отримати max 40 балів.  

Перелік теоретичних питань  та практичних задач, що винесені на контрольне опитування під час проведення заліку, затверджуються у встановленому порядку та наводяться на відповідній сторінці курсу у Системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (Moodle).

Контрольний захід

Термін виконання

Max кількість балів

Поточний контроль (max 60% від загальної      оцінки

Денна форма навчання

Змістовий     модуль 1

Усне опитування і обговорення питань та/або підготовка письмової доповіді (реферату).  Групова робота на практичному занятті

Практичне заняття 1

9

Змістовий     модуль 2

Усне опитування і обговорення питань та/або підготовка письмової доповіді (реферату).  Групова робота на практичному занятті

Практичне заняття 2

5

Практичне заняття 3

6

Змістовий    модуль 3

Усне опитування і обговорення питань та/або підготовка письмової доповіді (реферату).  Групова робота на практичному занятті

Практичне заняття 4

10

Змістовий      модуль 4

Усне опитування і обговорення питань та/або підготовка письмової доповіді (реферату).  Групова робота на практичному занятті

Практичне заняття 5

11

Змістовий      модуль 5

Усне опитування і обговорення питань та/або підготовка письмової доповіді (реферату).  Групова робота на практичному занятті

Практичне заняття 6

10

Змістовий      модуль 6

Усне опитування і обговорення питань та/або підготовка письмової доповіді (реферату).  Групова робота на практичному занятті

Практичне заняття 7

9

Разом

60

Заочна форма навчання

Змістовий    модуль 1 - 2

Усне опитування і обговорення питань та/або підготовка письмової доповіді (реферату).   Групова робота на практичному занятті 

Практичне заняття 1

7

Виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) п.1 відповідного варіанту

Реферат

5

Змістовий    модуль 2

Усне опитування і обговорення питань та/або підготовка письмової доповіді (реферату).   Групова робота на практичному занятті 

Практичне заняття 2

9

Виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) п.2 відповідного варіанту

Реферат

5

Змістовий    модуль 3-4

Усне опитування і обговорення питань та/або підготовка письмової доповіді (реферату).   Групова робота на практичному занятті 

Практичне заняття 3

7

Виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) п.3-4 відповідного вар-ту

Реферат

10

Змістовий    модуль 5-6

Усне опитування і обговорення питань та/або підготовка письмової доповіді (реферату).   Групова робота на практичному занятті 

Практичне заняття 4

7

Виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) п.5-6 відповідного вар-ту

Реферат

10

Разом

60

Підсумковий контроль для усіх форм навчання (max 40% від загальної      оцінки)

Залік

За розкладом

40

Разом

100

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою   університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

               90 – 100 (відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

 85 – 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

               75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

          35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

 

2 (незадовільно)

 

 

Не зараховано

F

         01 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

РОЗКЛАД КУРСУ ЗА ТЕМАМИ І КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ

Денна форма навчання *

Тиждень

 

Тема заняття

Контрольне завдання

Кількість балів

Тиждень 1

 

Лекція 1

Тема 1. Сутність трудового права

Тема 2. Сутність соціально-трудових правовідносин

 

 

Тиждень 2

Лекція 2

Тема 3. Правове регулювання працевлаштування громадян

Практичне 1

Тема 1. Сутність трудового права

Тема 2. Сутність соціально-трудових правовідносин

Тема 3. Правове регулювання працевлаштування громадян

9

Тиждень 3

 

Лекція 3

Тема 4. Регулювання порядку встановлення трудових правовідносин

 

 

Тиждень 4

 

Лекція 4

Тема 5. Регулювання змін трудових правовідносин та їх припинення

Практичне 2

Тема 4. Регулювання порядку встановлення трудових правовідносин

5

Тиждень 5

 

Лекція 5

Тема 5. Регулювання змін трудових правовідносин та їх припинення // продовження

 

 

Тиждень 6

 

Лекція 6

Тема  6. Правове регулювання робочого часу і часу відпочинку.

Практичне 3

Тема 5. Регулювання змін трудових правовідносин та їх припинення

6

Тиждень 7

 

Лекція 7

Тема  7. Правове регулювання оплати за відпрацьований час (виконану роботу).

 

 

Тиждень 8

 

Лекція 8

Тема 8. Правове регулювання розвитку персоналу, його оцінювання та забезпечення трудової дисципліни.

Практичне 4

Тема  6. Правове регулювання робочого часу і часу відпочинку.

Тема  7. Правове регулювання оплати за відпрацьований час (виконану роботу).

10

Тиждень 9

 

Лекція 9

Тема 9. Правове забезпечення охорони праці та здоров’я працівників на виробництві.

 

 

Тиждень 10

Лекція 10

Тема 9. Правове забезпечення охорони праці та здоров’я працівників на виробництві. // продовження

Практичне 5

Тема 8. Правове регулювання розвитку персоналу, його оцінювання та забезпечення трудової дисципліни.

Тема 9. Правове забезпечення охорони праці та здоров’я працівників на виробництві

11

Тиждень

 11

 

Лекція 11

Тема 10. Трудовий колектив і трудові спори в системі правового регулювання соціально-трудових відносин

 

 

Тиждень 12

 

Лекція 12

Тема 11. Правове регулювання договірних взаємовідносин в системі соціально-трудових відносин.

Практичне 6

Тема 10. Трудовий колектив і трудові спори в системі правового регулювання соціально-трудових відносин.

Тема 11. Правове регулювання договірних взаємовідносин в системі соціально-трудових відносин.

10

Тиждень 13

Лекція 13

Тема 12. Соціальне партнерство при правовому регулюванні соціально-трудових відносин.

 

 

Тиждень 14

 

Лекція 14

Тема 13. Соціальний захист в системі соціально-трудових відносин.

Практичне 7

Тема 12. Соціальне партнерство при правовому регулюванні соціально-трудових відносин.

Тема 13. Соціальний захист в системі соціально-трудових відносин

9

* У зв'язку з низькою укомплектованістю академічних груп у 2023-2024 навчальному році заняття, включаючи контрольні заходи, проводитимуться у вигляді групових консультацій щодо обговорення проблем щодо наступного розкладу

Тиждень

 

Тема консультації

Тиждень 1

 

Консультація 1 (1г.)

Змістовий модуль 1.

Тема 1. Сутність трудового права; Тема 2. Сутність соціально-трудових правовідносин; Тема 3. Правове регулювання працевлаштування громадян

Тиждень 2

 

Тиждень 3

 

Тиждень 4

 

Тиждень 5

 

Тиждень 6

 

Тиждень 7

 

Консультація 2  (1г.)

Змістовий модуль 2.

Тема 4. Регулювання порядку встановлення трудових правовідносин; Тема 5. Регулювання змін трудових правовідносин та їх припинення

Змістовий модуль 3. 

Тема  6. Правове регулювання робочого часу і часу відпочинку.

Тиждень 8

 

Тиждень 9

Консультація 3  (1г.)

Змістовий модуль 3. 

Тема  7. Правове регулювання оплати за відпрацьований час (виконану роботу).

Змістовий модуль 4.

Тема 8. Правове регулювання розвитку персоналу, його оцінювання та забезпечення трудової дисципліни; Тема 9. Правове забезпечення охорони праці та здоров’я працівників на виробництві.

Тиждень 10

 

Тиждень 11

 

Консультація 4  (1г.)

Змістовий модуль 5.

Тема 10. Трудовий колектив і трудові спори в системі правового регулювання соціально-трудових відносин; Тема 11. Правове регулювання договірних взаємовідносин в системі соціально-трудових відносин.

Тиждень 12

 

Тиждень 13

Консультація 5 (1г.)

Змістовий модуль 6.

Тема 12. Соціальне партнерство при правовому регулюванні соціально-трудових відносин; Тема 13. Соціальний захист в системі соціально-трудових відносин.

Тиждень 14

 

ОСНОВНІ ДЖЕРЕЛА

1.       Економіка праці та соціально-трудові відносини : підручник / за наук. ред. А.М. Колота. Київ: КНЕУ, 2019. 711с.

2.       Калина А. В. Економіка праці та соціально-трудові відносини : навч. посібник. Київ  : ДП «Вид. дім «Персонал», 2017. 498 с.

3.       Мороз О. С.  Кадрова політика організації : навчально-методичний посібник. Запоріжжя : ЗДІА, 2018. 162c.

4.       Приліпко С. М., Ярошенко О. М., Костюченко О. Є., Підкопай Д. С. Трудове право України в схемах і таблицях : навчальний посібник.. Харків : ФІНН, 2019. 557 с.

5.       Ротань В. Г., Зуб І. В., Сонін О. Є.  Науково-практичний коментар Законодавства України про працю. Київ : Атіка, 2018. 680 с.

6.       Теліпко В.Е., Дутова О.Г. Трудове право України : навчальний посібник. Київ : Центр учбової літератури, 2016. 456 с.

7.       Трудове право України : підручник /за ред. О.М. Ярошенко. Харків: Вид-во ХЮА, 2020. 376 с.

8.       Трудове право України : навчальний посібник /за ред. В. О. Кучера. Львів: ЛьвДУВС, 2017. 564с.

9.       Трудове право України : підручник / за заг. ред. М.І. Іншина, В.Л. Костюка, В.П. Мельника. Київ : Центр учбової літератури, 2017. 472 с.

РЕГУЛЯЦІЇ І ПОЛІТИКИ КУРСУ[2]

Відвідування занять. Регуляція пропусків.

Інтерактивний характер курсу передбачає обов’язкове відвідування практичних занять. Студенти, які за певних обставин не можуть відвідувати практичні заняття регулярно, мусять пропущенні практичні заняття відпрацювати або усно у формі співбесіди за питаннями, визначеними планом заняття під час консультацій за їх розкладом, або письмово шляхом виконання індивідуального письмового завдання (підготовки письмової доповіді / реферату) з одного з питань, передбачених планом проведення практичних занять. 

Студенти, які станом на початок екзаменаційної сесії мають понад 75% невідпрацьованих пропущених занять, до відпрацювання не допускаються. 

 

Політика академічної доброчесності

Усі письмові роботи, що виконуються слухачами під час проходження курсу, перевіряються на наявність плагіату за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення UniCheck.

Відповідно до чинних правових норм, плагіатом вважатиметься: копіювання чужої наукової роботи чи декількох робіт та оприлюднення результату під своїм іменем; створення суміші власного та запозиченого тексту без належного цитування джерел; рерайт (перефразування чужої праці без згадування оригінального автора). Будь-яка ідея, думка чи речення, ілюстрація чи фото, яке ви запозичуєте, має супроводжуватися посиланням на першоджерело. Приклади оформлення цитувань див. на Moode: https://moodle.znu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=103857

Виконавці індивідуальних дослідницьких завдань обов’язково додають до текстів своїх робіт власноруч підписану Декларацію академічної доброчесності (див. посилання у Додатку до силабусу).

Роботи, у яких виявлено ознаки плагіату, до розгляду не приймаються і відхиляються без права перескладання. Якщо ви не впевнені, чи підпадають зроблені вами запозичення під визначення плагіату, будь ласка, проконсультуйтеся з викладачем.

Висока академічна культура та європейські стандарти якості освіти, яких дотримуються у ЗНУ, вимагають від дослідників відповідального ставлення до вибору джерел. Посилання на такі ресурси, як Wikipedia, бази даних рефератів та письмових робіт (Studopedia.orgта подібні) є неприпустимим. Рекомендовані бази даних для пошуку джерел:

Електронні ресурси Національної бібліотеки ім. Вернадського:http://www.nbuv.gov.ua

Цифрова повнотекстова база даних англомовної наукової періодики JSTOR: https://www.jstor.org/

 

Використання комп’ютерів/телефонів на занятті

Використання мобільних телефонів, планшетів та інших гаджетів під час лекційних та практичних занять дозволяється виключно у навчальних цілях (для уточнення певних даних, перевірки правопису, отримання довідкової інформації тощо). Будь ласка, не забувайте активувати режим «без звуку» до початку заняття.

 

Комунікація

Базовою платформою для комунікації викладача зі студентами є Moodle, а також інші засоби зв’язку, зазначені у даному  Силабусі навчальної дисципліни

Важливі повідомлення загального характеру – зокрема, оголошення про терміни подання контрольних робіт, тощо – можуть бути розміщені викладачем на форумі групи / курсу.

Для персональних запитів використовується сервіс приватних повідомлень. Відповіді на запити студентів подаються викладачем впродовж трьох робочих днів.

Для оперативного отримання повідомлень про оцінки та нову інформацію, розміщену на сторінці курсу у Moodle, будь ласка, переконайтеся, що адреса електронної пошти, зазначена у вашому профайлі на Moodle, є актуальною, та регулярно перевіряйте папку «Спам». 

Якщо за технічних причин доступ до Moodleє неможливим, або ваше питання потребує термінового розгляду, направте електронного листа з позначкою «Важливо» на адресу tupakhina@znu.edu.ua. У листі обов’язково вкажіть ваше прізвище та ім’я, курс та шифр академічної групи.

 

ДОДАТОК ДО СИЛАБУСУ ЗНУ – 2020-2021

 

ГРАФІК НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 2020-2021 н. р. (гіперпосилання на сторінку сайта)

 

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ. Студенти і викладачі Запорізького національного університету несуть персональну відповідальність за дотримання принципів академічної доброчесності, затверджених Кодексом академічної доброчесності ЗНУ:https://tinyurl.com/ya6yk4ad.Декларація академічної доброчесності здобувача вищої освіти (додається в обов’язковому порядку до письмових кваліфікаційних робіт, виконаних здобувачем, та засвідчується особистим підписом): https://tinyurl.com/y6wzzlu3.

 

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Перевірка набутих студентами знань, навичок та вмінь (атестації, заліки, іспити та інші форми контролю) є невід’ємною складовою системи забезпечення якості освіти і проводиться відповідно до Положення про організацію та методику проведення поточного та підсумкового семестрового контролю навчання студентів ЗНУ: https://tinyurl.com/y9tve4lk.

 

ПОВТОРНЕ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН, ВІДРАХУВАННЯ. Наявність академічної заборгованості до 6 навчальних дисциплін (в тому числі проходження практики чи виконання курсової роботи) за результатами однієї екзаменаційної сесії є підставою для надання студенту права на повторне вивчення зазначених навчальних дисциплін. Порядок повторного вивчення визначається Положенням про порядок повторного вивчення навчальних дисциплін та повторного навчання у ЗНУ: https://tinyurl.com/y9pkmmp5. Підстави та процедури відрахування студентів, у тому числі за невиконання навчального плану, регламентуються Положенням про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів у ЗНУ: https://tinyurl.com/ycds57la.

 

НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА. Порядок зарахування результатів навчання, підтверджених сертифікатами, свідоцтвами, іншими документами, здобутими поза основним місцем навчання, регулюється Положенням про порядок визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті: https://tinyurl.com/y8gbt4xs.

 

ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ. Порядок і процедури врегулювання конфліктів, пов’язаних із корупційними діями, зіткненням інтересів, різними формами дискримінації, сексуальними домаганнями, міжособистісними стосунками та іншими ситуаціями, що можуть виникнути під час навчання, регламентуються Положенням про порядок і процедури вирішення конфліктних ситуацій у ЗНУ:https://tinyurl.com/ycyfws9v. Конфліктні ситуації, що виникають у сфері стипендіального забезпечення здобувачів вищої освіти, вирішуються стипендіальними комісіями факультетів, коледжів та університету в межах їх повноважень, відповідно до:Положення про порядок призначення і виплати академічних стипендій у ЗНУ:https://tinyurl.com/yd6bq6p9; Положення про призначення та виплату соціальних стипендій у ЗНУ: https://tinyurl.com/y9r5dpwh.

 

ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ. Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції(Воронков В. В., 1 корп., 29 каб., тел. +38 (061) 289-14-18).

 

ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА. Телефон довіри практичного психолога (061)228-15-84 (щоденно з 9 до 21).

 

РІВНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. Центральні входи усіх навчальних корпусів ЗНУ обладнані пандусами для забезпечення доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Допомога для здійснення входу у разі потреби надається черговими охоронцями навчальних корпусів.Якщо вам потрібна спеціалізована допомога, будь-ласка, зателефонуйте (061) 228-75-11 (начальник охорони).  Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у ЗНУ: https://tinyurl.com/ydhcsagx.

 

РЕСУРСИ ДЛЯ НАВЧАННЯ. Наукова бібліотека: http://library.znu.edu.ua. Графік роботи абонементів:понеділок – п`ятниця з 08.00 до 17.00; субота з 09.00 до 15.00.

 

ЕЛЕКТРОННЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ (MOODLE): HTTPS://MOODLE.ZNU.EDU.UA

Якщо забули пароль/логін, направте листа з темою «Забув пароль/логін» за адресами:

·   для студентів ЗНУ - moodle.znu@gmail.com, Савченко Тетяна Володимирівна

·   для студентів Інженерного інституту ЗНУ - alexvask54@gmail.com, Василенко Олексій Володимирович

У листі вкажіть:прізвище, ім'я, по-батькові українською мовою;шифр групи;електронну адресу.

Якщо ви вказували електронну адресу в профілі системи Moodle ЗНУ, то використовуйте посилання для відновлення паролю https://moodle.znu.edu.ua/mod/page/view.php?id=133015.

 

Центр інтенсивного вивчення іноземних мов: http://sites.znu.edu.ua/child-advance/

Центр німецької мови, партнер Гете-інституту: https://www.znu.edu.ua/ukr/edu/ocznu/nim

Школа Конфуція (вивчення китайської мови): http://sites.znu.edu.ua/confucius.



[1]1 змістовий модуль = 15 годин (0,5 кредита EСTS)

[2]Тут зазначається все, що важливо для курсу: наприклад, умови допуску до лабораторій, реактивів і т.д. Викладач сам вирішує, що требазнати студенту для успішного проходження курсу!


Zuletzt geändert: Monday, 28. August 2023, 18:03