Список літератури

9. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА ТА ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ

 

ОСНОВНІ ДЖЕРЕЛА

Модуль 1

 

1.               Актуальні питання реформування освіти в Україні : монографія / за ред. С. Л. Лондара. Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики». 2018. 246 с.

2.               Даніелс Елен Р. Залучення дітей з особливими потребами до системи загальноосвітніх закладів : монографія. Львів : Надія, 2000. 256 с.

3.               Концепція розвитку інклюзивної освіти (наказ МОН України від 01.10.2010 р. № 912).

4.               Робінсон Кен. Школа майбутнього. Революція у вашій школі, що назавжди змінить освіту. Львів : Літопис, 2016. 258 с.

5.               Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство : наук.-метод. зб. / ред. кол. : Н. Софій (голова), Л. Артемова, Н. Бібік та ін. ; за ред. І. Єрмакова. Київ : Контекст, 2000. 336 с.

6.               Сучасна освіта – доступність, якість, визнання: збірник наукових праць XI Міжнародної науково-методичної конференції (13–14 листопада 2019 року, м. Краматорськ) / під заг. ред. С. В. Ковалевського.  Краматорськ : ДДМА, 2019. 280 с.

7.               Цінності гуманістичної освіти: зб. статей / упоряд. С. О. Черепанова, Д. І. Бородій. Львів : Каменяр, 2009. 301 с.

8.               Шевців З. М. Основи інклюзивної педагогіки : підручник. Львів : «Новий світ – 2000», 2020. 264 с.

 

Модуль 2. 

 

1.               Колупаєва А.А. Вступ до інклюзивної освіти: навчальний курс рек. МОНУ. Київ : АТОПОЛ, 2010. 274 с. 

2.               Колупаєва А.А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання : навч.- метод. посіб. Київ : Науковий світ, 2010. 244 с. 

3.               Основи інклюзивної освіти : навч. метод. посіб. ; за заг. ред. А. А. Колупаєвої. Київ : А.С.К., 2012. 308 с. 

4.               Колупаєва А. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка : путівник для педагогів. Київ : АТОПОЛ, 2010. 96 с. 

5.               Гонеев А. Д., Лифинцева В.А. Основы коррекционной педагогики. Москва : ВЛАДОС,

1999. 235 с. 

6.               Кравченко Р.І. Соціальна робота з розумово відсталими людьми : навчальний посібник. Київ : Академвидав, 2001. 140 с. 

7.               Шевців З. М. Основи інклюзивної педагогіки : підручник. Львів : «Новий світ – 2000», 2020. 264 с. 

8.               Інклюзивна школа : особливості організації та управління : навчально-методичний посібник; кол. авторів : Колупаєва А.А., Софій Н.З., Найда Ю.М. та ін. ; за заг. ред. Даниленко Л.І. Київ : Науковий світ, 2007. 128 с.

9.               Соловйова Т.Г. Основи інклюзії : методичні рекомендації до самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Соціальна робота» освітньопрофесійної програми «Соціальна педагогіка» денної та заочної форм навчання. Запоріжжя : ЗНУ, 2017. 67 с.

 

 

Модуль 3. 

 

1.               Бондар В.І. Проблеми корекційного навчання у спеціальній педагогіці : навчальний посібник. Київ : Наш час, 2005. 176 с.

2.               Дегтяренко Т.М. Корекційно-реабілітаційна робота в спеціальних дошкільних закладах для дітей з особливими потребами: навч. посібник. Суми : Університетська книга, 2012. 302 с.

3.               Кобильченко В.В. Теоретичні основи психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору: монографія. Полтава : ТОВ «Фірма «Техсервіс», 2017. 367 с.

4.               Кобильченко В.В., Бойчук Ю.Д., Сіліна О.Г. Дитина з особливими освітніми потребами: медичні та психолого-педагогічні аспекти розвитку, навчання і виховання: навчальнометодичний посібник. Харків : Харківська академія неперервної освіти. Видавництво «Точка», 2015. 292 с.

5.               Нагорна О.Б. Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми  з особливими  освітніми  потребами. Рівне : НУВГП. 206 с.

6.               Спільне викладання в інклюзивному класі: метод. матеріали. /Укладач Софій Н. З., Київ :

ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. 70 с.

7.               Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі: навчально-наочний посіб. / Укладач Скрипник Т., Київ : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. 56 с.

8.               Заверико Н.В., Соловйова Т.Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. пр. До 100-річчя від дня народження В.О Сухомлинського; редкол.: Огнев’юк В.О., Хоружа Л.Л., Безпалько О.В., Бєлєнька Г.В. [та ін.]. Київ : ун-т ім. Б. Грінченка. 2018. № 29. С. 60-67.

 

Модуль 4

 

1.               Гаврилов О.В. Особливі діти в закладі і соціальному середовищі: Навчальний посібник. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2009. 308 с.

2.               Даніелс Елен Р. Залучення дітей з особливими потребами до системи загальноосвітніх закладів. Львів: Надія, 2000. 256 с.

3.               Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Педагогічні технології інклюзивного навчання: Навчально-методичний посібник. (Серія «Інклюзивна освіта»). К.:, 2015. 136 с. 

4.               Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів: навчальнометодичний посібник/ за заг. ред. М.А.  Порошенко та ін.. Київ: 2018. 252 с.

5.               Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами:

методичний посібник / Під заг. ред.Софій Н. З., Київ : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. 66 с.

6.               Універсальний дизайн в освіті : посібник / Під заг. ред.Софій Н. З., Київ : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. 76 с.

7.               Klopota, Y., Klopota, O. & Gudonis V. (2019). Socio-psychological training for readiness for interaction in professional activity of employers and specialists’ with blindness. Pedagogika, 134

(2), 224-236. URL: https;//ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/vew/792  

 

 

 ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ

 

 

1.               Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/957-2021-%D0%BF#Text

2.               Бойчук Н. І. Кодекс безпечного освітнього середовища: метод. посібник

3.               Валєєв Р. Г. Освітнє право України : навч. посібник.

4.               Державні стандарти освіти і національне освітнє законодавство. : навч. посібник / Г. В. Лаврик, Г. В. Терела, Т. О.

5.               Лопушинський І. П. Стан та перспективи реформування освіти в умовах децентралізації влади в Україні

6.               Матеріали інформаційно-методичного забезпечення дисципліни «Освітнє право» / Упоряд. :

Д.Є. Андрєєва

7.               Про     затвердження            Положення    про інклюзивно-ресурсний         центр.             (12.07.2017)   URL :

zakon.rada/gov.ua/go/545-2017-n…

8.               Про внесення  змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. (09.08.2017). URL : zakon.rada/gov.ua/go/588-2017-п 

9.               9. Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах. https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-viznachennya-rivnyapidtrimki-u-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-yaki-zdobuvayut-doshkilnu-osvitu-v-inklyuzivnihgrupah 10. Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/765-2021%D0%BF#n2

 


Ultime modifiche: Friday, 10 February 2023, 22:37