Підсумковий тест
В умовах дистанційного навчання студенти проходять екзаменаційний онлайн-тест.
В умовах звичайного навчання екзамен здається в аудиторії усно. В будь-якому випадку слід повторити пройдений матеріал.
Орієнтовні екзаменаційні питання з теорії дисципліни
- Застосування звукового формату в інтернет-журналістиці.
- Різновиди аудіоматеріалів в інтернет-ЗМІ, переваги інтернет-радіо.
- Значення термінів «аудіоподкаст», «подкастинг», «аудіохостинг».
- Застосування відеоформату в інтернет-журналістиці.
- Різновиди відеоматеріалів в інтернет-ЗМІ.
- Значення термінів «відеоподкаст», «відеохостинг».
- Значення понять «стрім», «панорамне відео», «сферичне відео».
- Найосновніші правила якісної відеозйомки.
- Основні розширення відеофайлів, способи публікації відео на сайті.
- Редагування аудіо, відео: комп’ютерні програми та їх можливості.
- Використання в інтернет-журналістиці популярних відеохостингів.
- Різновиди фотоілюстрацій в інтернет-виданнях.
- Слайд-шоу та його функції на сайті інтернет-ЗМІ.
- Фотогалерея, її можливості та функції на сайті інтернет-ЗМІ.
- Застосування в інтернет-ЗМІ мальованих ілюстрацій.
- Основні графічні файли і робота з ними.
- Карикатури і комікси як складова контенту інтернет-ЗМІ.
- Інфографіка, її можливості і функції в інтернет-журналістиці.
- Способи виготовлення і публікації інфографіки в Мережі.
- Анімація в інтернет-ЗМІ, її різновиди і застосування.
- Значення поняття «лонгрід», характерні ознаки цього жанру.
- Таймлайн та інші рідкісні формати в інтернет-журналістиці.
- Сутність поняття «мультимедійне мислення».
- Мультимедійний сторітелінг: сучасні правила і підходи.
ОРІЄНТОВНІ ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ
- Подивіться скріншот і скажіть, які формати медіа-повідомлень використані на цьому сайті. Поясніть їх влаштування.
- Подивіться скріншот і скажіть, якими форматами на цьому сайті представлена мультимедійність. Поясніть їх влаштування.
- Прочитайте текст блогового допису. Запропонуйте мультимедійний супровід до нього (не менше трьох форматів). Обґрунтуйте своє рішення.
- Подивіться скріншот і скажіть, які формати медіа-повідомлень використані на цьому сайті, яких немає. Поясніть, як працює відеоподкаст.
- Подивіться скріншот і скажіть, які формати медіа-повідомлень використані на цьому сайті. Поясніть механізми їх влаштування.
- Подивіться приклад карикатури з інтернет-видання Chicago Sun-Times. Поясніть, як цей формат допомагає висвітлювати соціально значущі теми.
- Прочитайте текстовий матеріал. Подумайте і розкажіть детально, як можна подати його, використавши мультимедійні засоби.
- Подивіться приклад інфографіки з інтернет-видання liga.net. Поясніть, чим виправданий вибір цього формату, як влаштований цей матеріал.
- Подивіться скріншот і скажіть, який формат мультимедіа використаний на цій веб-сторінці. Наскільки подібне є типовим для сучасного інтернет-видання?
- Прочитайте текстовий матеріал. Подумайте і розкажіть детально, як можна було б подати його, використавши мультимедійні засоби.
- Подивіться на скріншот і скажіть, який формат медіа-повідомлення застосовано на цьому сайті. Як можна пояснити це рішення?
- Прочитайте текст повідомлення і запропонуйте концепцію мультимедійного матеріалу для інтернет-ЗМІ на основі згаданого в ньому інформаційного приводу.
- Подивіться на скріншот і скажіть, який формат медіа-повідомлення застосовано на цьому сайті. Наскільки вдалим можна вважати це рішення?
- Подивіться на скріншот і скажіть, наскільки влаштування головної сторінки цього сайту є типовим для сучасного інтернет-видання і що можна було б, на вашу думку, на ній удосконалити.
- Прочитайте текст повідомлення і запропонуйте концепцію мультимедійного матеріалу для інтернет-ЗМІ на основі згаданого в ньому інформаційного приводу.
- Створіть концепцію інфографіки для інтернет-видання, в якій розкривалась би інформація, викладена в поданому нижче тексті.
- Створіть детальну концепцію мультимедійного матеріалу зі слайд-шоу в тексті на основі фактів, згаданих у викладеному нижче повідомленні.
- Подивіться скріншот і скажіть, які формати медіа-повідомлень використані на цьому сайті, а яких немає. Поясніть, як працює відеоподкаст.
- Створіть концепцію матеріалу для інтернет-ЗМІ з аудіо- та відеоподкастами на основі інформації, викладеної в поданому нижче тексті.
- Прочитайте текст повідомлення і запропонуйте концепцію матеріалу для інтернет-ЗМІ в жанрі лонгрід на основі згаданого в ньому інформаційного приводу.
- Прочитайте текст і придумайте для нього мультимедійний супровід з переважанням фото.
- Прочитайте текст і придумайте для нього мультимедійний супровід з переважанням фото.
- Прочитайте текст і придумайте для нього мультимедійний супровід з переважанням аудіоформату.
- Прочитайте текст і придумайте для нього мультимедійний супровід з переважанням відеоформату.
Tentatives autorisées : 3
Méthode d'évaluation : Note la plus haute