Підсумковий тест

В умовах дистанційного навчання студенти проходять екзаменаційний онлайн-тест. 

В умовах звичайного навчання екзамен здається в аудиторії усно. В будь-якому випадку слід повторити пройдений матеріал.


Орієнтовні екзаменаційні питання з теорії дисципліни

  1. Застосування звукового формату в інтернет-журналістиці.
  2. Різновиди аудіоматеріалів в інтернет-ЗМІ, переваги інтернет-радіо.
  3. Значення термінів «аудіоподкаст», «подкастинг», «аудіохостинг».
  4. Застосування відеоформату в інтернет-журналістиці.
  5. Різновиди відеоматеріалів в інтернет-ЗМІ.
  6. Значення термінів «відеоподкаст», «відеохостинг».
  7. Значення понять «стрім», «панорамне відео», «сферичне відео».
  8. Найосновніші правила якісної відеозйомки.
  9. Основні розширення відеофайлів, способи публікації відео на сайті.
  10. Редагування аудіо, відео: комп’ютерні програми та їх можливості.
  11. Використання в інтернет-журналістиці популярних відеохостингів.
  12. Різновиди фотоілюстрацій в інтернет-виданнях.
  13. Слайд-шоу та його функції на сайті інтернет-ЗМІ.
  14. Фотогалерея, її можливості та функції на сайті інтернет-ЗМІ.
  15. Застосування в інтернет-ЗМІ мальованих ілюстрацій.
  16. Основні графічні файли і робота з ними.
  17. Карикатури і комікси як складова контенту інтернет-ЗМІ.
  18. Інфографіка, її можливості і функції в інтернет-журналістиці.
  19. Способи виготовлення і публікації інфографіки в Мережі.
  20. Анімація в інтернет-ЗМІ, її різновиди і застосування.
  21. Значення поняття «лонгрід», характерні ознаки цього жанру.
  22. Таймлайн та інші рідкісні формати в інтернет-журналістиці.
  23. Сутність поняття «мультимедійне мислення».
  24. Мультимедійний сторітелінг: сучасні правила і підходи.


ОРІЄНТОВНІ ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

  1. Подивіться скріншот і скажіть, які формати медіа-повідомлень використані на цьому сайті. Поясніть їх влаштування.
  2. Подивіться скріншот і скажіть, якими форматами на цьому сайті представлена мультимедійність. Поясніть їх влаштування.
  3. Прочитайте текст блогового допису. Запропонуйте мультимедійний супровід до нього (не менше трьох форматів). Обґрунтуйте своє рішення.
  4. Подивіться скріншот і скажіть, які формати медіа-повідомлень використані на цьому сайті, яких немає. Поясніть, як працює відеоподкаст.
  5. Подивіться скріншот і скажіть, які формати медіа-повідомлень використані на цьому сайті. Поясніть механізми їх влаштування.
  6. Подивіться приклад карикатури з інтернет-видання Chicago Sun-Times. Поясніть, як цей формат допомагає висвітлювати соціально значущі теми.
  7. Прочитайте текстовий матеріал. Подумайте і розкажіть детально, як можна подати його, використавши мультимедійні засоби.
  8. Подивіться приклад інфографіки з інтернет-видання liga.net. Поясніть, чим виправданий вибір цього формату, як влаштований цей матеріал.
  9. Подивіться скріншот і скажіть, який формат мультимедіа використаний на цій веб-сторінці. Наскільки подібне є типовим для сучасного інтернет-видання?
  10. Прочитайте текстовий матеріал. Подумайте і розкажіть детально, як можна було б подати його, використавши мультимедійні засоби.
  11. Подивіться на скріншот і скажіть, який формат медіа-повідомлення застосовано на цьому сайті. Як можна пояснити це рішення?
  12. Прочитайте текст повідомлення і запропонуйте концепцію мультимедійного матеріалу для інтернет-ЗМІ на основі згаданого в ньому інформаційного приводу.
  13. Подивіться на скріншот і скажіть, який формат медіа-повідомлення застосовано на цьому сайті. Наскільки вдалим можна вважати це рішення?
  14. Подивіться на скріншот і скажіть, наскільки влаштування головної сторінки цього сайту є типовим для сучасного інтернет-видання і що можна було б, на вашу думку, на ній удосконалити.
  15. Прочитайте текст повідомлення і запропонуйте концепцію мультимедійного матеріалу для інтернет-ЗМІ на основі згаданого в ньому інформаційного приводу.
  16. Створіть концепцію інфографіки для інтернет-видання, в якій розкривалась би інформація, викладена в поданому нижче тексті.
  17. Створіть детальну концепцію мультимедійного матеріалу зі слайд-шоу в тексті на основі фактів, згаданих у викладеному нижче повідомленні.
  18. Подивіться скріншот і скажіть, які формати медіа-повідомлень використані на цьому сайті, а яких немає. Поясніть, як працює відеоподкаст.
  19. Створіть концепцію матеріалу для інтернет-ЗМІ з аудіо- та відеоподкастами на основі інформації, викладеної в поданому нижче тексті.
  20. Прочитайте текст повідомлення і запропонуйте концепцію матеріалу для інтернет-ЗМІ в жанрі лонгрід на основі згаданого в ньому інформаційного приводу.
  21. Прочитайте текст і придумайте для нього мультимедійний супровід з переважанням фото.
  22. Прочитайте текст і придумайте для нього мультимедійний супровід з переважанням фото.
  23. Прочитайте текст і придумайте для нього мультимедійний супровід з переважанням аудіоформату.
  24. Прочитайте текст і придумайте для нього мультимедійний супровід з переважанням відеоформату.

Разрешено попыток: 3

Метод оценивания: Высшая оценка