Заліковий тест

Перш ніж виконувати тест, повторіть пройдений матеріал, спираючись на ці питання:

  1. Значення понять «традиційний репортаж», «класичний репортаж», «новий репортаж».
  2. Репортаж у системі газетних жанрів: класичний погляд.
  3. Репортажі ХХ ст., кращий журналістський досвід минулого.
  4. Призначення жанру репортажу, типові інфоприводи для нього.
  5. Інформаційні репортажі: жанрові особливості.
  6. Подієві, доподієві, післяподієві та неподієві репортажі.
  7. Репортажі з ознаками аналітики.
  8. Репортажі з ознаками художньої публіцистики.
  9. Наукові класифікації репортажів, поділ на підвиди.
  10. Репортажі вузької спрямованості у друкованій пресі
  11. Репортажі вузької спрямованості в інтернет-виданнях.
  12. Власне інформаційний, звітний, оперативний, оглядовий репортажі.
  13. Критичний, проблемний репортажі, репортаж-розслідування.
  14. Художній, зарисовочний, пізнавально-тематичний, зарисовочний, історичний, літературний, фантастичний (репортаж-застереження).
  15. Синтезовані репортажі, репортаж-інтерв’ю, репортаж-спогад, репортаж-роздум.
  16. Традиційні підходи до ілюстрування репортажів у друкованій пресі.
  17. Особливості підготовки фотоілюстрацій до подієвих репортажів для газет і журналів.
  18. Поняття «репортажне фото», подієві сюжети знімків.
  19. Оформлення підписів до фотоілюстрацій, зокрема текстівок.
  20. Засоби створення ефекту присутності в репортажах.
  21. Метод репортажного опису дійсності: особливості застосування.
  22. Репортажний стиль у текстах матеріалів для преси та Інтернету.
  23. Застосування методу включеного інтерв’ю в репортажах.
  24. Прояви емоційності й авторського «я» в репортажах.
  25. Використання літературних прийомів, образної мови в репортажах.
  26. Типова архітектоніка репортажу.
  27. Специфіка побудови інформаційних репортажів
  28. Специфіка побудови репортажів, що мають риси художньої публіцистики
  29. Специфіка побудови репортажів, що мають риси аналітики.
  30. Складники концепції майбутнього репортажу.
  31. Традиційний репортаж в Інтернеті: плюси й мінуси.
  32. Шляхи адаптації традиційних репортажів до інформаційного середовища Інтернету.
  33. Прояви гіпертекстуальності в інтернет-публікаціях репортажного характеру.
  34. Використання додаткової візуалізації в репортажах.
  35. Фотогалереї, малюнки, слайд-шоу, карикатури в репортажних повідомленнях.
  36. Скріншоти, інфографіка, таймлайни в репортажних повідомленнях.
  37. Репортажі з аудіоподкастами: переваги, завдання, технології.
  38. Репортажі з відеоподкастами:  переваги, завдання, технології.
  39. Мультимедійні репортажі, заверстані у форматі лонгріду.
  40. Особливості репортажів у стилі «сторітелінг».
  41. Радійні та телевізійні репортажі, розміщені в Інтернеті.
  42. Зв’язок із аудиторією як засіб привернення уваги до репортажів в Інтернеті.
  43. Застосування коментарів, віджетів соцмереж як доповнення до репортажів.
  44. Репортажі з соцмереж як новий феномен медіа-сфери.
  45. Онлайн-репортажі: визначальні риси та особливості підготовки.
  46. Гіпертекстуальність і мультимедійність в онлайн-репортажах.
  47. Інтерактивність в онлайн-репортажах, зв’язки з соцмережами.
  48. Використання в онлайн-репортажах любительських відео, записів камер відеоспостережень, стрімів.
  49. Використання в онлайн-репортажах матеріалів соціальних мереж (цитат, скріншотів, віджетів тощо).
  50. Дистрибуція медіа-контенту репортажного характеру за допомогою соцмереж (Facebook, Instagram та ін.) і месенджерів (Telegram, Viber та ін.).

Bewertungsmethode: Bester Versuch