Екзаменаційний тест

Перш ніж проходити тест, повторіть пройдений матеріал за такими питаннями:

  1. Значення понять «мультимедійність», «медіаконвергенція», «конвергентна журналістика».
  2. Значення понять «конвергентні медіа», «гібридні медіа», «кросмедійність», «трансмедійність».
  3. Різноманіття технічних платформ і каналів поширення медіаповідомлень.
  4. Значення понять «конвергентний ньюзрум», «дигітальний ньюзрум», «мультимедійний ньюзрум», «інтегрований ньюзрум».
  5. Значення термінів «деск», «супердеск», «жива команда», «медіахаб»,
  6. Основні характеристики універсальної журналістики.
  7. Спектр компетенцій журналіста конвергентного ньюзруму.
  8. Нові посади в конвергентному ньюзрумі (редактор історій, інфограф, контент-менеджер, редактор коментарів та ін.).
  9. Новини як продукт конвергентного ньюзруму.
  10. Сюжетні лінії новин і кросмедійність (стаття Захарченка).
  11. Чотири рівні кросмедіа, кросмедійна (стаття Полковенка).
  12. Трансмедійність контенту, типи трансмедіації (стаття Хворостини).
  13. Нові жанри: мультискрипт, інформаційна гра, динамічна візуалізація, інтерактивна таймлінія тощо (стаття Шевченко ).
  14. Принципи трансмедійного наративу (стаття Хворостини).
  15. Сторітелінг в принті та Мережі: спільні та відмінні риси.
  16. Жанр «фічер»: його особливості, застосування у виробництві новин.
  17. Сторітелінг як медійне явище, сторітелінг у журналістиці (прийоми)
  18. Сторітелінг у великих мультимедійних матеріалах аналітичного та художньо-публіцистичного спрямувань.
  19. Прийоми розкриття героя історії (піраміда Фрейтага, крива Фіхте та ін.) (стаття Мацишиної).
  20. Етапи колективної роботи над великою мультимедійною публікацією.
  21. Поєднання прийомів сторітелінгу з інформаційним стилем (у новинах).
  22. Ньюз-сторі як інформаційне повідомлення.
  23. Значення поняття «трансмедійний сторітелінг».
  24. Значення понять «м’який лід», «кікер», «натграф».
  25. Ефективне використання «суперцитати».
  26. Лакуни для самостійного розвитку трансмедійного контенту користувачами (стаття Синоруб).

Тест складається з 4 запитань, на які ви відповідаєте в довільній формі своїми словами. Обсяг однієї відповіді - 500-1000 знаків із пробілами.

Кожне запитання - до 5 балів. Загалом тест дає змогу набрати 20 балів.


Dozwolonych podejść: 3

Metoda oceniania: Najwyższa ocena