Тестування 3

 Питання для підготовки:

Соціально-реабілітаційна робота у спеціальній загальноосвітній школі. Психолого-педагогічні основи забезпечення соціалізації учнів з інтелектуальними порушеннями  на стадіях адаптації та індивідуалізації. Методичні основи забезпечення соціалізації учнів спеціальної школи (мета, організація, форми, зміст, методи, результативність). Формування в учнів молодших класів адаптаційних можливостей в умовах спеціального закладу освіти. Формування знань, умінь та навичок соціальної поведінки та спілкування. Послаблення або усунення показників тривожності та агресивності учнів. Формування у школярів самосвідомості та адекватної самооцінки, розвиток психофізичних можливостей.

Психолого-педагогічні основи забезпечення соціалізації учнів з інтелектуальними  порушеннями на стадіях інтеграції та ранньої трудової підготовки. Методичні основи забезпечення соціалізації учнів спеціальної школи (мета, організація, форми, зміст, методи, результативність). Особливості забезпечення соціалізації учнів на стадії інтеграції. Використання учнями власних позитивних психологічних особливостей у різних сферах життєдіяльності. Особливості забезпечення соціалізації учнів на стадії ранньої трудової підготовки. Професійне самовизначення і самореалізація учнів.


Méthode d'évaluation : Note la plus haute