Робоча програма

Метою викладання навчальної дисципліни «Фізіологічні механізми поведінки людини і тварин» є формування у магістрантів поглиблених професійних знань про фізіологічні механізми, що є основою поведінкових актів людини і тварин.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Фізіологічні механізми поведінки людини і тварин» є:

1)      сформувати у магістрантів уявлення про найважливіші закономірності регуляції поведінки;

2)      засвоєння знань про найважливіші фізіологічні механізми на різни рівнях (від субклітинного до організменного), що лежать в основі норми та патології поведінки;

3)      сформувати уявлення про основні наукові проблеми та дискусійні питання у сучасній фізіології поведінки;

4)      підготувати магістрантів до використання отриманих знань при здійснені конкретного дослідження в області фізіології поведінки.

Згідно з вимогами освітньої (освітньо-професійної, освітньо-наукової) програми магістри повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):

1)                здатність і готовність до розуміння сучасних концепцій картини світу на основі сформованого світогляду, оволодіння досягненнями природних і громадських наук, культурології (КСО-01);

2)                здатність і готовність до оволодіння новими методами дослідження, до зміни наукового та науково-практичного профілю своєї професійної діяльності, до зміни соціокультурних умов діяльності (КСО-06);

3)                готовність до активної комунікації та інформаційно-аналітичної діяльності: активним включенням в мережу професійного співтовариства, веденням постійного інформаційного спостереження за предметною областю, аналізом динаміки її розвитку, підтримкою активних контактів з колегами, активним інформуванням професійного співтовариства про результати власної наукової та інформаційно-аналітичної діяльності (КЗП-01, 03, 05).


Клацніть Роб.прог.фізіол. мех. повед_2016_.pdf для перегляду файлу