Робоча програма
Метою викладання навчальної дисципліни «Фізіологічні механізми поведінки людини і тварин» є формування у магістрантів поглиблених професійних знань про фізіологічні механізми, що є основою поведінкових актів людини і тварин.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Фізіологічні механізми поведінки людини і тварин» є:
1) сформувати у магістрантів уявлення про найважливіші закономірності регуляції поведінки;
2) засвоєння знань про найважливіші фізіологічні механізми на різни рівнях (від субклітинного до організменного), що лежать в основі норми та патології поведінки;
3) сформувати уявлення про основні наукові проблеми та дискусійні питання у сучасній фізіології поведінки;
4) підготувати магістрантів до використання отриманих знань при здійснені конкретного дослідження в області фізіології поведінки.
Згідно з вимогами освітньої (освітньо-професійної, освітньо-наукової) програми магістри повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):
1) здатність і готовність до розуміння сучасних концепцій картини світу на основі сформованого світогляду, оволодіння досягненнями природних і громадських наук, культурології (КСО-01);
2) здатність і готовність до оволодіння новими методами дослідження, до зміни наукового та науково-практичного профілю своєї професійної діяльності, до зміни соціокультурних умов діяльності (КСО-06);
3) готовність до активної комунікації та інформаційно-аналітичної діяльності: активним включенням в мережу професійного співтовариства, веденням постійного інформаційного спостереження за предметною областю, аналізом динаміки її розвитку, підтримкою активних контактів з колегами, активним інформуванням професійного співтовариства про результати власної наукової та інформаційно-аналітичної діяльності (КЗП-01, 03, 05).