ЛЕКЦІЯ 1.

ТЕМА 1. ТЕОРЕТИКО МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОГО БІЗНЕСУ

1.1.       Інститут торгових ярмарків і виставок: основні поняття та визначення.

1.2.   Виставки в системі маркетингових комунікацій: функції та змістові аспекти.

1.3 Роль реальних та віртуальних виставок у комерційній діяльності підприємства.

1.4.    Особливості міжнародної та вітчизняної класифікація виставкових заходів.

1.5.  Суб'єкти виставкової діяльності.

 Ключові поняття: виставка, ярмарок, виставкова діяльність,виставкові заходи, маркетингові комунікації, інструменти маркетингу, інструменти комунікації, виставкові послуги, виставковий ринок, експозиційний план, спеціалізовані виставки, галузеві виставки, міжнародні виставки, сезонні виставки, іміджеві виставки, виставковий маркетинг, виставковий менеджмент, Інтернет-виставки.


Нажмите на ссылку ЛЕКЦІЯ 1.doc, чтобы просмотреть файл.