ЛЕКЦІЯ 2.

ТЕМА 2. РОЗВИТОК ТА СТАНОВЛЕННЯ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

2.1.  Історія розвитку та етапи становлення виставкової діяльності.

2.2.    Роль торгово-промислової палати у функціонуванні виставкового бізнесу на регіональному та загальнодержавному рівнях.

2.3.    Проблемні аспекти та тенденції розвитку виставкового бізнесу в Україні.

2.4.  Фактори, які обумовлюють потребу у виставках в регіонах.

2.5.      Державне регулювання та нормативно-правове забезпечення у виставковому середовищі.

 Ключові поняття: виставкові павільйони, законодавча база, нормативна база, виставкова програма, інфраструктура виставкової індустрії, виставкові асоціації, аудит, статистичні дані, непрозорість та розпорошення ринку, державне регулювання, провідні експоцентри.


Kliknij na link ЛЕКЦІЯ 2.doc, by wyświetlić plik.