ЛЕКЦІЯ 4.

ТЕМА 5. Бізнес-планування в е-комерції

5.1.Сутність та значення бізнес-плану

5.2.Етапи бізнес-планування в е-комерції

5.3.Структура бізнес-плану комерційного Інтернет-проєкту

Основні поняття: бізнес-план, функція бізнес-плану, етапи бізнес-планування, цільова аудиторія, конкурент, Інтернет-проєкт, маржа.

  

ТЕМА 6. Віртуальні підприємства: сутність та види

6.1.              Віртуальне підприємство: суть та значення в сучасній економіці

6.2.               Особливості створення і функціонування віртуальних підприємств

6.3.               Типи та форми віртуальних підприємств

6.4.               Функціональні можливості віртуальних підприємств, їх переваги та недоліки

 Основні поняття: віртуальне підприємство, електронний ринок, віртуальне робоче місце, віртуальний продукт, віртуальне виробництво, віртуальна фабрика, віртуальний банк, віртуальні організації.

Клацніть ЛЕКЦІЯ 4.doc для перегляду файлу