Е-комерція в готельній, курортній та туристичній сферах

Е-комерція в готельній, курортній та туристичній сферах

Сучасному готельно-курортному та туристичному бізнесу притаманне постійне та динамічне зростання можливостей суб’єктів господарювання що, в свою чергу, призводить до посилення глобальної конкуренції й поліпшення якості товарів і послуг. Зміни способів організації та керування бізнесом і активне впровадження систем автоматизованого управління процесами постачання та збуту продукції поглиблюються і стимулюють розвиток електронної комерції та Інтернет-торгівлі.

Освоєння інформаційних технологій в ГКТс стає умовою забезпечення конкурентоспроможності як окремих підприємств, так і країн загалом, призводячи до перебудови всіх економічних і виробничих процесів, підвищення якості та зниження собівартості товарів і послуг. Завдяки цифровізації з’являються принципово нові можливості для покращення добробуту та вирішення нагальних соціальних питань від охорони здоров’я до освіти й навколишнього середовища.

Філософія ГКТ бізнесу змінюється під впливом цифровізації, зазнає змін і поведінка учасників електронної комерції.

Ефективність нової концепції е-комерції залежить від того, на кого вона орієнтована. А це означає, що не можливо в ході цифрової трансформації залишати поза увагою стиль поведінки різних поколінь покупців на глобальному ринку електронної комерції.

Ми стаємо свідками наслідків цифрової трансформації в бізнес-моделях.

 

Шановні студенти! Вітаю Вас на дисципліні «Е-комерція в готельній, курортній та туристичній сферах»! Вас чекають нові досягнення, нові випробування та обов'язково ефективні та необхідні для життя знання! Успіхів!  

Викладач: Гудима Ольга Вікторівна   

Кафедра: Підприємництва, менеджменту організацій та логістики (аудиторія 6/415)

                             Контактний телефон викладача: 0672981817

                             e-mail: OGudyma2006@i.ua


Нажмите на ссылку Е-комерція в готельній, курортній та туристичній сферах.doc, чтобы просмотреть файл.