Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Логопедія 016 2-3 ку ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Логопедія 016 2-3 курс
Дизартрія. Ринолалія - 4 семестр
Презентація №3
Презентація №3
Клацніть посилання
https://www.canva.com/design/DAF8sqZ5lDA/GQotsYp25TSPitCqs-LGgw/edit?utm_content=DAF8sqZ5lDA&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
щоб відкрити ресурс.
Попередня секція
Презентація №2
Наступна секція
Презентація 4
Перейти до...
Перейти до...
Оголошення
Силабус
Робоча програма
Презентація курсу
Тема 1.1. Теоретичні та методологічні основи логопедії.
Тема 1.2. Система логопедичної допомоги в Україні.
Тема 1.3. Принципи і методи логопедичного впливу.
Тема 1.4. Розвиток мовлення дітей раннього віку в процесі нормального онтогенезу.
Теоретична перевірка 1
Практичне завдання 1
Тема 2.1. Етіологія виникнення порушень мовлення у дітей та дорослих.
Тема 2.2. Основні механізми усного мовлення.
Тема 2.3. Класифікація порушень мовлення.
Теоретичне завдання 2
Практичне завдання 2
Тема 3.1. Дислалія та її класифікація.
Тема 3.2. Класифікація звуків української мови.
Тема 3.3. Обстеження мовлення дитини з дислалією, рівні порушеної вимови.
Теоретичне завдання 3
Практичне завдання 3
Тема 4.1. Недоліки вимови свистячих звуків, способи їх виправлення.
Тема 4.2. Недоліки вимови шиплячих звуків та методика їх подолання.
Тема 4.3. Недоліки вимови губних та передньоязикових звуків.
Теоретичне завдання 4
Практичне завдання 4
Тема 5.1. Недоліки вимови задньоязикових звуків.
Тема 5.2. Недоліки вимови звуків [л] – [л’] (ламбдацизм і параламбдацизм).
Тема 5.3. Недоліки вимови звуків [р] – [р’] (ротацизм і параротацизм).
Теоретичне завдання 5
Практичне завдання 5
Тема 6.1. Формування звукової сторони мовлення в онтогенезі
Тема 6.2. Особливості розвитку фонематичних процесів в онтогенезі.
Тема 6.3. Обстеження фонематичних процесів у дітей.
Теоретичне завдання 6
Практичне завдання 6
Тема 7.1. Організація корекційної роботи в групах для дітей з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення
Тема 7.2. Методичні основи проведення індивідуальних корекційних занять з дітьми з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення (ФФНМ)
Тема 7.3. Методичні основи проведення фронтальних корекційних занять з дітьми з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення (ФФНМ)
Теоретичне завдання 7
Практичне завдання 7
Тема 8.1. Паспорт логопедичного кабінету. Необхідні та варіативні складові логопедичного кабінету.
Тема 8.2. Безпечне корекційно-розвивальне середовище.
Теоретичне завдання 8
Практичне завдання 8
Підсумкове тестування
Питання до іспиту 8.0163-з
Практичне підсумкове завдання
Логопедія : підручник
Теорія і практика сучасної логопедії
Тищенко В.В. Ієрархія фонематичних процесів
Порушення постави в дітей і підлітків як чинник розвитку неправильного прикусу
МЕТОДИКА КОРЕКЦІЇ ВАД ВИМОВИ ФОНЕМ У ДІТЕЙ З ДИСЛАЛІЄЮ, РИНОЛАЛІЄЮ ТА
Методика формування та стимуляції вимови фонем
Про затвердження Порядку надання логопедичних послуг в системі освіти
Програми розвитку дітей з порушеннями психофізичного розвитку
Силабус
Робоча програма
Презентація курсу
Записи занять 6.0161-з
Тема 1. 1. Ринолалія як самостійне мовленнєве порушення.
Тема 1.2. Етіологія та механізм ринолалії
Тема 1.3. Форми ринолалії.
Теоретичний контроль 1
Практичне завдання 1
Тема 2.1. Особливості мовлення осіб з ринолалією.
Тема 2.2. Особливості психічного та когнітивного розвитку осіб з ринолалією.
Тема 2.3. Принципи, методи та система обстеження осіб з ринолалією.
Теоретичне завдання 2
Практичне завдання 2
Тема 3.1. Напрями та етапи логопедичної роботи при ринолалії
Тема 3.2. Методики логопедичної роботи з подолання ринолалії
Тема 3.3. Порушення голосу при ринолалії та його корекція
Тема 3.4. Особливості постановки звуків при ринолалії
Теоретичне завдання 3
Практичне завдання 3
Тема 4.1. Дизартрія: етіологія, патогенез, синдромокомплекс.
Тема 4.2. Форми дизартрії за локалізацією пошкодження нервової системи.
Теоретичне завдання 4
Практичне завдання 4
Тема 5.1. Психолого-педагогічна характеристика осіб з дизартріями
Тема 5.2. Процедура обстеження мовлення та моторики осіб з дизартріями
Теоретичне завдання 5
Практичне завдання 5
Тема 6. 1. Принципи корекційно-педагогічного впливу при дизартрії
Тема 6. 2. Система корекційної педагогічної роботи при дизартрії
Тема 6. 3. Логопедична корекція при різних формах дизартрії.
Теоретичне завдання 6
Практичне завдання 6
Питання до іспиту (8.0163-з)
Теоретичний підсумковий контроль 6.0162-з
Підсумкове практичне завдання
Логопедія. Підручник
ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ ІЗ ВРОДЖЕНИМИ НЕЗРОЩЕННЯМИ ГУБИ ТА ПІДНЕБІННЯ
В.А. Кисличенко_ЛОГОПЕДИЧНИЙ СУПРОВІД СІМ’Ї ДИТИНИ З ДИЗАРТРИЧНИМИ РОЗЛАДАМИ
Косарєва Г., Драгун Я. КОРЕКЦІЙНО ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ АКТИВНОГО І ПАСИВНОГО СЛОВНИКА У ДОШКІЛЬНИКІВ З РИНОЛАЛІЄЮ
265 с. Конопляста С.Ю. СУЧАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА КОРЕКЦІЇ ПСИХОМОВЛЕНЄВОГО РОЗВИТКУ ОСІБ ІЗ ВРОДЖЕНОЮ ПІДНЕБІННОЮ ПАТОЛОГІЄЮ
ЦИБУЛЬКО А. ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ ІЗ ВРОДЖЕНИМИ НЕЗРОЩЕННЯМИ ГУБИ ТА ПІДНЕБІННЯ
Рібцун Ю.В. ДО ПИТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОЇ ДІАГНОСТИКИ ДИСЛАЛІЇ ТА МІНІМАЛЬНИХ ПРОЯВІВ ДИЗАРТРІЇ
Про екстрапірамідну (гіперкінетичну) дизартрію
Специфіка корекції дизартрії (схема)
Презентація №1
Презентація №2
Презентація 4
Силабус
Робоча програма
Презентація курсу
Презентація до модуля 1
Теорія 1
Практичне завдання 1
Презентація до модуля 2
Теорія 2
Практичне завдання 2
Презентація до модуля 3
Теорія 3
Практичне завдання 3
Презентація до модуля 4
Теорія 4
Практичне завдання 4
Презентація до модуля 5
Теорія 5
Практичне завдання 5
Презентація до модуля 6
Теорія 6
Практичне завдання 6
Підсумковий тест
Підсумкове практичне завдання
Логопедія. Підручник
Проста логопедія: складова структура слова
Проста логопедія: як фахівцям говорити з батьками?
Проста логопедія: словниковий запас
Проста логопедія: граматична сторона мовлення
Перші кроки логопеда-початківця або з чого починати логопедичну практику?
Проста Логопедія: системні порушення мовлення
Царькова Т. М., Стахова Л. Л. Корекційна робота з дітьми із алалією в групах компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення
Трофименко Л.І. Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із ЗНМ: Програмно-методичний комплекс
Тищенко В.В. Методика формування ймовірного прогнозування в мовленнєвій діяльності дошкільників із ЗНМ
Реабілітація пацієнтів з захворюваннями нервової системи
Силабус
Робоча програма
Презентація курса
Презентація до модуля 1
Тест 1
Практичне завдання 1
Презентація до модуля 2
Тест 2
Практичне завдання 2
Презентація до модуля 3
Тест 3
Практичне завдання 3
Презентація до модуля 4
Тест 4
Практичне завдання 4
Підсумковий тест
Підсумкове практичне завдання
Логопедія. Підручник
КОРЕКЦІЙНА ПСИХОПЕДАГОГІКА. ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІКА
Матющенко І.М., Геращенко С.І. Особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями
Особливості розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору
Дослідження проявів аутичного спектру у дітей з сенсомоторною алалією
Корекційно-розвивальна робота з розвитку комунікативної функції мовлення у дітей з РАС старшого дошкільного віку