Візуальний мерчандайзинг: історія, методологія, функції

Автор: Judy Howell
Дата Створення: 3 Липня 2021
Дата Оновлення: 11 Травень 2024
Anonim
Візуальний мерчандайзинг: історія, методологія, функції - Наука
Візуальний мерчандайзинг: історія, методологія, функції - Наука

Зміст

візуальний мерчандайзинг або вітрінізм Він складається з ряду методів, які магазин повинен застосовувати, щоб розміщувати товари у розпорядженні споживача. Ці методи повинні бути привабливими для клієнта та переконати його придбати товар; Це повністю візуальний тип маркетингу, який застосовується у вітринах магазинів або вітринах.

візуальний мерчандайзинг Його також визначають як "мовчазного продавця", оскільки це тип маркетингу, який прагне спокусити клієнтів або покупців без необхідності вдаватися до персоналу магазину. Тому вітрина прагне продати товар сама по собі за допомогою певних естетичних методологій, привабливих для споживача.

В даний час вітрини та вітрини закликають до простоти, хоча вони повинні виділятися своєю креативністю, щоб виділятися серед продуктів конкуренції. Експерти запевняють, що вітрина працює як "чисте полотно", де купець або дизайнер виявляє свою креативність, враховуючи основні поняття про колір, лінію, композицію та освітлення.


Історія

Вітрінізм, візуальний мерчандайзинг або декорування вітрин народилося в дев’ятнадцятому столітті як наслідок розвитку універмагів та збільшення галузей промисловості за капіталістичної системи.

За деякими даними, його перша поява відбулася у Франції і мала на меті спонукати людей купувати продукти, які пропонувались у магазинах.

Витоки у Вавилоні та еволюція в Римській імперії

Однак показ товару - одна з найдавніших технік маркетингу; є навіть дані, що це практикувалося ще до християнської ери, у стародавньому місті Вавилоні (1792 - 539 до н. е.).

Подібним чином арабські ринки також були відомими завдяки розумному поводженню з маркетингом та маркетингом з давніх часів.

На Заході виділявся римський ринок, створений під час мандата Траяна (98 р. Н. Е.), Де була накладена перша організація магазинів за певними зразками, яка в даний час відома як комерційний центр.


Римляни вирішили класифікувати магазини за товарними категоріями, в яких зосереджувались зацікавлені в певних типах закладів.

Au bon marché

Що стосується етимології слова "вітрина", воно походить з французької мови і є терміном, що походить від цього слова vitre, що означає «скло». Вітрину або вітрину почали використовувати в Парижі в універмагах; Першим із них, що застосував цю техніку, був відомий магазин Au Bon Marché, заснований в 1852 році.

Загалом, вітрина - це проекція або продовження зсередини магазину назовні, створена в основному для задоволення соціально-економічного явища, спричиненого Другою промисловою революцією.

Завдяки цьому явищу не тільки зросла купівельна спроможність середнього класу, але й були досягнуті технологічні досягнення, які дозволили вдосконалити архітектуру.

Власне, завдяки цій архітектурній розробці почали працювати над такими матеріалами, як конструкційна сталь та скло. Це уможливило встановлення сучасної міської естетики та дозволило появу великих комерційних місць, які виділяються своїми великими вітринами.


Методологія

Вітрина дотримується деяких методів або схем, щоб досягти своєї комерційної мети. Так само є деякі елементи, що складають вітрину чи вітрину, поряд із категорією, яка відрізняє одні вітрини від інших. Ці характеристики такі.

-Елементи вітрини

- Сприйняття естетики та психології.

- Творчість дизайнера або торговця.

- Освітлення.

- Колір.

- Елементи композиції або естетична пропозиція.

-Типи або категорії вітрин

Закрита вітрина

Цей тип вітрини характеризується тим, що товар, що продається, знаходиться в закритій тарі. Це означає, що решту магазину не видно через вітрину.

Відкрита вітрина

Відкриті вітрини - це ті, в яких товар виставляється у відкритому контейнері або на полиці, що дозволяє зацікавленим споглядати решту магазину разом із працівниками.

Зовнішня вітрина

Мета цього вітрини - привернути увагу перехожого, щоб заохотити їх увійти в магазин. Зовнішня вітрина є найбільш відомою завдяки своїй важливості в візуальний мерчандайзинг.

Внутрішня вітрина

У цьому типі вітрини товар виставляється всередині магазину, тому споживач його спостерігатиме лише у тому випадку, якщо він вирішить увійти до приміщення. Криті вітрини дуже часто зустрічаються на столах, де розміщені платіжні ящики.

-Основні прийоми або методології для побудови вітрини

Фокус

Кожна успішна вітрина має фокус, спрямований на привернення уваги замовника або потенційного покупця. Точкові світильники визначаються як оптичні центри, на які буде спрямований погляд перехожого.

Як правило, ці центри, як правило, є логотипом магазину або вивіскою, де ви можете швидко переглянути пропозицію чи знижку.

Тема

Вітрини зазвичай відповідають певному естетичному підходу або темі; Це принципово в рамках методології вітрінізму, оскільки це надає згуртованості та складності вітрині.

Наприклад, сьогодні широко використовуваною темою є екологія, тому у вітрині ви можете знайти вироби, прикрашені рослинами, або повідомлення, що заохочують збереження планети. Також є естетика Вінтаж, широко використовується в авангардних франшизах.

Монтаж

Асамблея складається з усієї композиції вітрини і пов’язана з розміщенням об’єктів у певному просторі разом з рештою логотипів та повідомлень, які ви хочете включити.

Особливості

Одна з основних функцій візуальний мерчандайзинг полягає в тому, що він прагне продати конкретну продукцію через неоднорідність; тобто вітрінізм порушує гомогенізацію зображень, тому він використовує колір, різноманітність та різні естетичні пропозиції.

Крім того, ще однією функцією комерційної системи цього типу є зробити виставку основним продавцем магазину, тому товар повинен продати сам, не потребуючи посередника.

Таким же чином виставковий зал виконує функцію бути відповідним простором для постійного переосмислення, щоб залучити якомога більше клієнтів, апелюючи до їх інтересу до новизни.

Список літератури

  1. Седено, М. (2015) Вітрина у вітринах як візуальна маркетингова стратегія. Отримано 24 червня 2019 року з Research Gate: researchgate.net
  2. С.А. (2015) Що таке візуальний мерчандайзинг або вітрини? Отримано 24 червня 2019 року з Markting and finance: marketingyfinanzas.net
  3. С.А. (2016) Вітрина та візуальний мерчандайзинг. Отримано 24 червня 2019 року з Fashion and Retail: fashionandretail43042219.wordpress.com
  4. С.А. (2018) 5 функцій візуального мерчандайзингу для магазину. Отримано 24 червня 2019 року з Retail Analytics: analiticaderetail.com
  5. С.А. (2019) Vitrinismo, інструменти для демонстрації та продажу. Отримано 24 червня 2019 року з Університету Хаверіана: javeriana.edu.co
Цікавий
100 найкращих фраз Анаїс Нін із зображеннями
Читати Далі

100 найкращих фраз Анаїс Нін із зображеннями

Я залишаю тобі найкращефрази Анаїс Нін (21 лютого 1903 - 14 січня 1977), Американський письменник, який опублікував понад 15 творів і яким є найвідоміший роман Будинок інцесту.Вас також можуть зацікав...
Реальні джерела права: характеристика, класифікація, приклади
Читати Далі

Реальні джерела права: характеристика, класифікація, приклади

реальні джерела права це всі фактори, обставини, явища чи події різного характеру та значення, що визначають зміст правової норми. Вони також відомі як матеріальні джерела.Для визначення змісту прави...
100 прекрасних японських прислів’їв
Читати Далі

100 прекрасних японських прислів’їв

Я залишаю вам списокяпонські прислів'ящо допоможе вам поміркувати, поділитися та присвятити своїм близьким. Японська культура характеризується повагою, практичністю, манерами, смиренністю, мудріст...