До сфери послуг належать ті види економічної діяльності, результатом якої не є виробництво конкретного продукту. Послугами, зокрема, вважаються торгівля, туризм, банківська та фінансова діяльність, транспорт, освіта тощо.
Рівень розвитку сфери послуг є одним із найважливіших показників соціальноекономічного стану країни, оскільки перебуває під впливом складних суспільно-економічних
процесів та є основним чинником динамічного розвитку країни.
Сфера туристичних послуг є специфічним і складним об’єктом управління. Туризм відіграє певну економічну роль та значущість у світовій економіці, національному господарстві окремих країн та регіонів. Однією з характерних його ролей у глобальному масштабі є те, що він є стимулятором і каталізатором економічного зростання, оскільки активно сприяє зростанню індивідуальної та суспільної продуктивності праці; створює умови та стимулює розвиток низки нових виробничих і обслуговуючих секторів, які спеціалізуються на випуску товарів та послуг туристичного призначення; прискорює впровадження сучасних виробничих та обслуговуючих технологій і стимулює інноваційні процеси; активізує попит на продукцію, обладнання, технології, ноу-хау шляхом реклами товарів та послуг місцевого виробництва; стимулює інвестиційні процеси як усередині країни або в окремих її дестинаціях, так і шляхом залучення капіталів із-за кордону.
- Trainer/in: Люта Дарина Анатоліївна