Метою навчальної практики є сприяння професійному становленню студента як майбутнього фахівця в області фізичної терапії, ерготерапії, навчаються впроваджувати знання у практичну діяльність. Аналізувати та відповідати за результати професійної діяльності при допомозі пацієнтам з порушеннями серцево-судинної та дихальної систем.

Специфіка підготовки спеціалістів у галузі знань «Охорона здоров’я» потребує якомога ґрунтовнішої практичної підготовки. У період практики найбільш інтенсивно відбувається процес формування професійних умінь і навичок. Цьому сприяють умови, максимально наближені до майбутньої професійної діяльності. Фактично, практика являє собою організацію практичної діяльності, спрямованої на вирішення конкретних професійних завдань.

Основними завданнями клінічної практики є:

• закріплення, вдосконалення та розширення знань, отриманих студентами під час вивчення теоретичних курсів;

• ознайомлення з організаційною структурою, особливостями функціонування, правовими засадами та сферою діяльності закладів  реабілітаційного спрямування;

• ознайомлення з нормативно-правовими, інформаційними, звітними і статистичними матеріалами, посадовими обов’язками фізичного терапевта, ерготерапевта;

розвинути та вдосконалити сукупність професійних практичних вмінь і навичок фахівця з фізичної терапії та ерготерапії для відновлення здоров’я, порушеного захворюваннями різних систем і органів, або формування і розвитку компенсаторно-пристосувальних навиків при обмеженні життєдіяльності з метою підвищення якості життя пацієнтів після захворювань серцево-судинної та дихальної систем;

самостійне проведення комплексу заходів з фізичної терапії та ерготерапії для покращення та корекції здоров’я  хворої людини;

проведення реабілітаційного втручання та оцінка його ефективності.

• написання та проведення індивідуальної програми реабілітації для кожного пацієнта.


Кредити: 3