На рекламу сучасний споживач у ХХІ столітті натрапляє будь-де,  реклама промовляє до споживачів звідусіль: щомиті та в усіх можливих контекстах. Коли кумедна, коли ладна розчулити, подекуди геть несподівана; така, що створює відчуття причетності до чогось великого і та, що дратує і навіть може видатися неприйнятною. 

У будь-якому разі світ реклами годі уявити без графічних дизайнерів, адже саме ці фахівці покликані згенерувати рекламний візуальний ряд, який купно з опрацьованим рекламним текстом полонить спочатку емоції, потім розум споживача, і врешті-решт надовго оселяється у головах споживачів — наявних і потенційних.


Навчальна дисципліна «Дизайн реклами»:

  • досліджує еволюцію реклами  наприкінці ХХ — у першій чверті ХХІ століть, щоби взяти у дизайн-практику найкраще і свідомо відмовитися від того, що набуло статусу «не на часі»;
  • аналізує сучасні види і засоби рекламного інформування, у тому числі таргетовану рекламу, до розробки  яких традиційно причетний  графічний дизайнер;
  • розглядає візуальні засоби реклами, як-от: проблеми візуалізації рекламної ідеї засобами рекламної графіки; необхідність зважати на асоціативність та образність візуального сприйняття в рекламі; пошуки нових способів залучення і поєднання між собою засобів формально-композиційної графіки у царині рекламного дизайну; пошуки балансу між національною та інтернаціональною складовими реклами;
  • вивчає бренд, брендінг, ребрендінг; айдентику і її дію на бренд; зокрема,  що «ріднить» поняття «айдентика» і «фірмовий стиль» і чому  «графічний дизайнер-сініор» ніколи не сплутає ці два поняття у своїй фаховій практиці, на відміну від «графічного дизайнера-джуніора»; як збалансувати між собою компоненти рекламного впливу на споживача: емоційний, поведінковий, інформативний, естетичний.
  • виявляє переваги дизайн-аналізу у поєднанні з маркетинговими дослідженнями.

Кредити: 3
Семестр: 123