«Інформаційний аналіз і консалтинг» – навчальна дисципліна, яка в контексті сучасних досягнень теоріїсоціальних комунікацій, інформатики, аналітики, циклу комп’ютерних наук, посилює теоретичну та практичну професійну підготовку спеціалістів спеціальності «Інформаційна діяльність у бізнесі, політиці та державному управлінні».
Мета зазначеної навчальної дисципліни – ознайомлення студентів із теоретичними та методологічними основами інформаційного аналізу та консалтингу. Це передбачає з'ясування сутності, змісту, мети і завдань інформаційного аналізу та консалтингу, виявлення взаємозв'язків з іншими науками, з'ясування методологічного інструментарію та вивчення сучасного стану їх розвитку.
Для досягнення цієї мети передбачається вирішення наступних завдань:
– засвоєння теоретичних основ інформаційно-аналітичної та консалтингової діяльності;
– засвоєння практичних навичок інформаційно-аналітичної та консалтингової діяльності;
– виявлення передумов і закономірностей появи інформаційноаналітичної та консалтингової діяльності;
– систематизація основних наукових знань про інформаційний аналіз і консалтинг;
– розкриття змісту технології організації діяльності інформаційноаналітичних та консалтингових служб;
– знайомство з існуючими класифікаціями інформаційноаналітичних продуктів і послуг як результату інформаційно-аналітичної та консалтингової діяльності;
– опанування методики створення інформаційно-аналітичних продуктів.
На основі теоретичних та практичних доробок вітчизняних та зарубіжних фахівців визначені такі вимоги до знань, умінь та навичок студентів. Зокрема майбутній фахівець повинен:
– володіти знаннями з історії, теорії інформаційно-аналітичної діяльності та консалтингу;
– розуміти сутність, мету, завдання та основні види інформаційноаналітичних технологій;
– знати принципи інформаційно-аналітичної та консалтингової діяльності;
– визначати функції інформаційного консалтингу;
– володіти принципами створення інформаційно-аналітичних структур, особливості її інформаційних, кадрових, матеріальних та фінансових ресурсів;
– знати методики створення інформаційно-аналітичних продуктів.
Окрім того, студент повинен вміти:
– здійснювати аналіз діяльності інформаційних служб різних видів;
– застосовувати на практиці основний інструментарій аналітичної діяльності;
– використовувати методики створення і надання користувачам підготовки інформаційно-аналітичних документів.
- Викладач: Березенко Віта Віталіївна