«Інформаційний аналіз і консалтинг» – навчальна дисципліна, яка в контексті сучасних досягнень теоріїсоціальних комунікацій, інформатики, аналітики, циклу комп’ютерних наук, посилює теоретичну та практичну професійну підготовку спеціалістів спеціальності «Інформаційна діяльність у  бізнесі, політиці та державному управлінні».

Мета зазначеної навчальної дисципліни – ознайомлення студентів із теоретичними та методологічними основами інформаційного аналізу та консалтингу. Це передбачає з'ясування сутності, змісту, мети і завдань інформаційного аналізу та консалтингу, виявлення взаємозв'язків з іншими науками, з'ясування методологічного інструментарію та вивчення сучасного стану їх розвитку.

Для досягнення цієї мети передбачається вирішення наступних завдань:

– засвоєння теоретичних основ інформаційно-аналітичної та консалтингової діяльності;

 – засвоєння практичних навичок інформаційно-аналітичної та консалтингової діяльності;

– виявлення передумов і закономірностей появи інформаційноаналітичної та консалтингової діяльності;

 – систематизація основних наукових знань про інформаційний аналіз і консалтинг;

– розкриття змісту технології організації діяльності інформаційноаналітичних та консалтингових служб;

– знайомство з існуючими класифікаціями інформаційноаналітичних продуктів і послуг як результату інформаційно-аналітичної та консалтингової діяльності;

– опанування методики створення інформаційно-аналітичних продуктів.

На основі теоретичних та практичних доробок вітчизняних та зарубіжних фахівців визначені такі вимоги до знань, умінь та навичок студентів. Зокрема майбутній фахівець повинен:

 – володіти знаннями з історії, теорії інформаційно-аналітичної діяльності та консалтингу;

 – розуміти сутність, мету, завдання та основні види інформаційноаналітичних технологій;

– знати принципи інформаційно-аналітичної та консалтингової діяльності;

– визначати функції інформаційного консалтингу;

– володіти принципами створення інформаційно-аналітичних структур, особливості її інформаційних, кадрових, матеріальних та фінансових ресурсів;

– знати методики створення інформаційно-аналітичних продуктів.

Окрім того, студент повинен вміти:

 – здійснювати аналіз діяльності інформаційних служб різних видів;

– застосовувати на практиці основний інструментарій аналітичної діяльності;

– використовувати методики створення і надання користувачам підготовки інформаційно-аналітичних документів.


Кредити: 3