Предметом вивчення навчальної дисципліни є комунікація як соціальний феномен; засоби масової інформації та засоби масової комунікації; технології ефективного спілкування; комунікаційні фекти, які виникають у процесі спілкування; лінгвістичні, структурні засади комунікаційної ефективності; методи і прийоми реклами та PR , що визначають ефективність медійного матеріалу; аудиторія засобів масової інформації; національний інформаційний простір; умови та критерії ефективності й етичності журналіста в процесах формування громадської думки.

Мета – подати формування системи знань основоположні теоретчні та практичні засади соціальних комунікацій, зокрема про технології комунікації, їх ефективність. Вивчення курсу передбачає акцентування на умовах і критеріях ефективної комунікації, формування знань про ідеальну модель ефективного спілкування в умовах соціальних комунікацій.

Дисципліна передбачає:

-          вивчення теоретичних засад соціальних комунікацій та основ прикладних соціально-комунікаційних технологій;

-          засвоєння наукового потенціалу галузі соціальних комунікацій;

-          визначення змістового наповнення понять «комунікація» , «соціальні комунікації», «ЗМІ/ЗМК»; «соціально-комунікативний ефект»;

-          з’ясування умов і критеріїв ефективної соціальної комунікації;

-          опрацювання сутності методів і прийомів реклами та PR;

-          аналіз технологій створення комунікативних ефектів у соціальній комунікації;

-          кваліфікування видів соціальних комунікації;

-          реалізацію лінгвістичних норм комунікативної ефективності для різних типів комунікації;

-          визначення характеристики аудиторії та адекватності матеріалу цільовій аудиторії;


Кредити: 3