Мета дисципліни — розширення і поглиблення знань студентів щодо методологічних і практичних аспектів застосування стратегічного менеджменту і маркетингу та набуття вмінь, необхідних для вирішення завдання розроблення  стратегій менеджменту та маркетингу в сфері туризму та гостинності. 

Завдання дисципліни:

розкриття основних понять теорії стратегічного управління підприємством; визначення сутності та методологічних основ стратегічного управління підприємством; вивчення теоретичних засад управління змінами, методів аналізу ресурсів та компетенцій підприємства в сері туризма та гостинності.

• теоретичне освоєння сучасних концепцій і моделей стратегічного маркетингу та адаптація їх до особливостей ведення бізнесу у сферах туризму та гостинності;

• набуття практичних навичок щодо аналізу ринку, оцінки конкурентів і прогнозних розрахунків ринкової частки, застосування методів просторового моделювання для досягнення конкурентних переваг;

• формування практичних навичок пошуку, відбору, аналізу і оцінки джерел інформації для досягнення мети стратегічного маркетингу.

набуття практичних навичок використання методик стратегічного аналізу, розроблення стратегій діяльності і засобів їх реалізації організаціями різних форм власності і масштабів діяльності, вміння використовувати необхідний інструментарій стратегічного менеджменту в конкретній ситуації при розробленні управлінських рішень

Стислий зміст:

Сутність, цілі та завдання стратегічного менеджменту і маркетингу в туризмі та гостинності; Загальні основи стратегічного управління підприємством готельно-ресторанного господарства. Класифікація стратегій. Стратегічний аналіз середи підприємства туризму та гостинності. Загальний стан стратегічного вибору підприємства. Стратегічний потенціал підприємства туризму та гостинності та визначення його конкурентоспроможності. Планування, управління, контроль та оцінка реалізації стратегії підприємства. Практика стратегічного управління розвитком готельно-ресторанного господарства. в Україні.

Інформаційно-аналітичне забезпечення стратегічного маркетингу в туризмі та гостинності; маркетинговий стратегічний аналіз підприємницького середовища підприємств в туризмі та гостинності;

маркетинговий стратегічний аналіз внутрішнього середовища суб’єктів готельного, ресторанного та туристичного бізнесу; маркетинговий стратегічний аналіз споживачів готельних, ресторанних та туристичних послуг; smart-технології стратегічного маркетингу; маркетингові стратегії суб’єктів готельного, ресторанного та туристимчного бізнесу; контролінг маркетингових стратегій.


Кредити: 3