Сучасні вітчизняні вчені розглядають інновацію в освіті як процес створення, поширення й використання нововведень для розв’язання тих педагогічних проблем, які досі розв’зувалися по-іншому; результат творчого пошуку оригінальних, нестандартних рішень різноманітних педагогічних питань; актуальні, значущі й системні новоутворення, які виникають на основі різноманітних ініціатив, що стають перспективними для еволюції системи фізичного виховання та  позитивно впливають на її розвиток.

Розв’язання проблеми збереження здоров’я й забезпечення гармонійного розвитку особистості – досить актуальне питання, що викликає великий практичний інтерес. У зв’язку з цим, перед фізичною культурою як основою забезпечення зміцнення здоров’я дітей постають нові завдання, які потребують розробки сучасних інноваційних технологій щодо організації системи фізичного виховання. Нині велика кількість наукових досліджень стосується питань апробації сучасних інноваційних технологій у фізичному вихованні, які спрямовані на оновлення форм, змісту й методів фізичного виховання для різних груп населення.


Кредити: 3