Мета: завершити професійну освіту вчителя, озброїти майбутнього викладача історії змістом i педагогічними засобами навчання, знаннями та навичками, необхідними для здійснення ефективної історичної освіти, національного виховання i всебічного розвитку учнів.
Завдання:
– сформувати поняття про методичну освіту як елемент системи професійно-педагогічної освіти студентів, яка складається з історичної, педагогічної, психологічної та методичної освіти;
– розглянути історію розвитку методики викладання;
– визначити функції історії як навчального предмету, роль у виховання особистості;
– сформувати основні поняття методичної науки (цілі та завдання методичної науки; принципи та методи дослідження; методика як система навчання; цілі навчання; методи навчання; розвивальне навчання; методика формування понять, умінь та навичок; форми навчання; методи контролю та оцінки результатів навчання)
– сформувати основні уміння щодо майбутнього фаху викладача: готувати дидактичні і методичні матеріали, проводити навчальні заняття, здійснювати виховну роботу, розвивати когнітивну та ціннісну складову особистості учня, обладнання шкільного кабінету);
– опанування навичками роботи із сучасною навчально-методичною літературою, вимогами до сучасного уроку історії, інноваційними формами та методами навчання й контролю знань учнів з історії;
– опанування сучасним педагогічним досвідом кращих вчителів історії та основних положень державної програми "Освіта. Україна ХХI століття";

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– історію розвитку методичної науки;
– цілі, завдання методики навчання історії як науки;
– принципи та методи дослідження в галузі методики навчання історії;
– методику формування історичних понять;
– методику формування умінь та навичок;
– методику розвитку історичного мислення;
– методику розвитку критичного мислення;
методи навчання історії;
– форми навчання історії;
– методи контролю та оцінки результатів навчання.
вміти:
– Визначити цілі навчального заняття;
– Розробити методику проведення уроків різних типів;
– Обрати методи навчання відповідно до запланованих цілей;
– Розробити методику формування конкретних історичних понять та умінь;
– Спланувати роботу з розвитку історичного мислення;
– Розробити методику розвитку критичного мислення;
– Розробити діагностичні матеріали для діагностики та оцінки результатів навчання.
Кредити: 3
Семестр: 224