Skip to main content

Blocks

Skip Feedback

Feedback

  • FeedbackОцінка якості курсу
Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

            • archive

            • Історія Революції Гідності листопад 2013 – лютий 2...

            • Методика роботи з історичними джерелам на уроках і...

            • Особливості роботи вчителя історії в умовах НУШ

            • Інтерактивні технології викладання історії у 10–11...

            • Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська...

            • Актуальні проблеми історії Голокосту

            • Алгоритми та евристики як засіб пізнання історії у...

            • Антиукраїнський характер шкільної історичної освіт...

            • Атестаційний екзамен (додаткова спеціальність сере...

            • Атестаційний екзамен (предметна спеціальність сере...

            • Вибіркові дисципліни ОР магістр, 014.03 Середня ос...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація

          • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Система електронного забезпечення навчання ЗНУ

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра давньої і нової історії України та методик...
Expand all

archive

Історія Революції Гідності листопад 2013 – лютий 2014 рр.: методика викладання у школі
Методика роботи з історичними джерелам на уроках історії
Особливості роботи вчителя історії в умовах НУШ
Інтерактивні технології викладання історії у 10–11 класах профільної школи
Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська війна
Актуальні проблеми історії Голокосту
Алгоритми та евристики як засіб пізнання історії учнями 10-11 класів
Антиукраїнський характер шкільної історичної освіти в ОРДЛО та окупованому Криму.
Атестаційний екзамен (додаткова спеціальність середня освіта (історія))
Атестаційний екзамен (предметна спеціальність середня освіта (історія))
Вибіркові дисципліни ОР магістр, 014.03 Середня освіта (історія
Викладання історії рідного краю в школі
Викладання історії Голокосту в школі
Виробнича дослідницька практика магістрів
Виробнича практика (історико-дослідницька)
Вступ до предметної спеціальності "Середня освіта (історія)"
Гендерні студії в Україні та світі: розвиток і проблематика
Гендерні студії в шкільному курсі історії (Середня (освіта)Історія)
Давня та нова історія України (1340-1647 рр.) для студентів 2-го курсу спеціальності "Історія та археологія" (Лях Сергій Романович)
Давня та нова історія України (1648-1775 рр.) для студентів 1-го курсу спеціальності "Середня освіта (історія)" (Лях Сергій Романович)
View more
Data retention summary
Get the mobile app