Курс призначено для студентів фізичного факультету освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр".

Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасні матеріали та новітні технології» є підготовка студентів до ефективної творчої роботи з розробки та застосування надсучасних матеріалів в області новітніх технологій та можливості вільно орієнтуватися в просторі надновітніх наукових впроваджень.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Сучасні матеріали та новітні технології» є: вивчення фізичних явищ та процесів, що знаходять практичне застосування в області розробки новітніх електронних технологій та функціональних матеріалів; формування світоглядної несуперечливої картини технологічних процесів, що застосовуються при отриманні матеріалів з наперед заданими надсучасними властивостями; відпрацювання навичок роботи з провідними вітчизняними та зарубіжними інформаційними джерелами з метою підготовки доповідей на лекційні та семінарські заняття.

 

Згідно з вимогами освітньої (освітньо-професійної, освітньо-наукової) програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):  

-         соціально-особистісні компетентності: здатність узагальнювати наукову інформацію щодо історичного розвитку фізичної теорії та експерименту (КСО.03); здатність до грамотного викладення результатів науково-дослідної діяльності;

-         інструментальні компетентності: вільне письмове та усне спілкування українською мовою;

-         загальнонаукові компетентності: базові знання з сучасних інформаційних технологій та інформаційного забезпечення наукового проекту; уміння створювати бази даних, систематизувати результати інформаційного пошуку, використовувати інтернет-ресурси;

-         загально-професійні компетентності: поглиблені знання з фізики новітніх матеріалів; здатність використовувати знання новітніх досягнень та технологій в галузі фізики матеріалів; базові уявлення про фізико-хімічні властивості сучасних матеріалів;

-         спеціалізовано-професійні компетентності: використовувати інтернет–ресурси для розв’язку теоретичних і практичних завдань у галузі професійної діяльності;

-         педагогічні компетентності: здатність розуміти і висловлювати отримувану інформацію і представляти результати фізичних досліджень в рамках навчального процесу у вищому навчальному закладі.

 

Міждисциплінарні зв’язки. «Фізичне матеріалознавство», «Фізичні методи дослідження», «Основи структурного стану речовини», «Дефекти структури кристалічної будови»

 


Кредити: 5
Семестр: 2