Мета навчальної дисципліни «Друга іноземна мова (французька) – формування міжкультурної комунікативної і професійної компетенції студентів з французької мови. Комунікативна компетенція розуміється як здатність і готовність студентів до спілкування французькою мовою на міжкультурному рівні з опорою на знання, вміння і особистісні якості.

Завдання дисципліни «Друга іноземна мова (французька)» полягає у набутті студентами мовних, лінгвокраїнознавчих та культурологічних знань і формуванні системи мовленнєвих умінь з говоріння, читання, письма і аудіювання.

Мета дисципліни реалізується через зміст навчання мові, яке  включає такі аспекти: матеріальний (засоби мови і мовлення, у тому числі тексти), ідеальний (проблеми, сфери спілкування) і процесуальний. Засоби мови і проблеми спілкування зосереджені в навчальній літературі. Вона відібрана а) за принципом відповідності сучасним вимогам до змісту мовної освіти (навчальна інформація повинна бути автентичною, соціально вагомою і культурологічно специфічною), б) відповідно до цілей етапів навчання. На заключному етапі навчання підтримується і розвивається досягнутий мовний рівень. Відбувається розширення сфер і проблем спілкування, тематики матеріалу. Відбувається подальше вдосконалення всіх мовних умінь і навичок у руслі формування комунікативної компетенції. Ведеться робота над формуванням навичок змістовної інтерпретації художнього тексту, роботи із науковими текстами, автентичними документами, самостійного читання оригінальної художньої літератури, збільшеного обсягу матеріалів текстів для індивідуального читання, уміннями написати статті і резюме. Відповідно до програми на основі змісту текстів основних і допоміжних посібників студент повинен вміти висловлюватись в формі монологічного і діалогічного мовлення (підготовленого і ситуативного).


Кредити: 5
Семестр: 224