Анотація курсу

Метою викладання навчальної дисципліни «Практикум з ПР в бізнесовій сфері» є освоєння студентами практичних навичок  з планування  ПР-діяльності в різних  сферах  бізнесу та здійснення основних етапів реалізації заходів в сфері  зв’язків з громадськістю, з аналізу комунікативної діяльності бізнесової установи в конкурентному середовищі, з оцінки ефективності корпоративних та зовнішніх комунікативних зв’язків бізнесу в контексті паблік рилейшнз в Україні та світі.

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

-         ознайомити студентів з основами діяльності по зв’язках з громадськістю в бізнесовій сфері, планування та організація ПР-заходів для бізнесових установ, з українською та зарубіжною практикою використання паблік рилейшнз в сучасному бізнесі;

-    навчити студентів впровадженню  бізнесовою структурою основних засад корпоративних та зовнішніх зв’язків з громадськістю;

-    правильно орієнтуватися в організації роботи по зв’язках з громадськістю в різних секторах бізнесової діяльності;

-     набути навичок презентації сучасних концепцій позиціонування комерційних установ засобами паблік рилейшнз;  

-      навчити студентів принципів ведення комунікативної політики в сфері бізнесу (принцип послідовності, принципи активного просування успіху, ініціатива контактів, принцип постійної, цілеспрямованої і кваліфікованої діяльності).

 

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей): 

-    на практиці застосовувати набуті теоретичні знання та практичні навички з паблік рилейшнз;

-    правильно визначати  цілі та завдання роботи по зв’язках з громадськістю для комерційних установ різних секторів економіки;

-    застосовувати сучасні наукові та практичні розробки та концепції при аналізі комунікаційної політики підприємств та їх конкурентів;

-    використовувати основні положення теорії та практики ПР під час планування, організації та оцінки ефективності діяльності по зв’язках із громадськістю для різних видів біснесових установ.


Кредити: 3
Семестр: 1