Анотація курсу
Метою викладання навчальної дисципліни «Практикум з ПР в бізнесовій сфері» є освоєння студентами практичних навичок з планування ПР-діяльності в різних сферах бізнесу та здійснення основних етапів реалізації заходів в сфері зв’язків з громадськістю, з аналізу комунікативної діяльності бізнесової установи в конкурентному середовищі, з оцінки ефективності корпоративних та зовнішніх комунікативних зв’язків бізнесу в контексті паблік рилейшнз в Україні та світі.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- ознайомити студентів з основами діяльності по зв’язках з громадськістю в бізнесовій сфері, планування та організація ПР-заходів для бізнесових установ, з українською та зарубіжною практикою використання паблік рилейшнз в сучасному бізнесі;
- навчити студентів впровадженню бізнесовою структурою основних засад корпоративних та зовнішніх зв’язків з громадськістю;
- правильно орієнтуватися в організації роботи по зв’язках з громадськістю в різних секторах бізнесової діяльності;
- набути навичок презентації сучасних концепцій позиціонування комерційних установ засобами паблік рилейшнз;
- навчити студентів принципів ведення комунікативної політики в сфері бізнесу (принцип послідовності, принципи активного просування успіху, ініціатива контактів, принцип постійної, цілеспрямованої і кваліфікованої діяльності).
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):
- на практиці застосовувати набуті теоретичні знання та практичні навички з паблік рилейшнз;
- правильно визначати цілі та завдання роботи по зв’язках з громадськістю для комерційних установ різних секторів економіки;
- застосовувати сучасні наукові та практичні розробки та концепції при аналізі комунікаційної політики підприємств та їх конкурентів;
- використовувати основні положення теорії та практики ПР під час планування, організації та оцінки ефективності діяльності по зв’язках із громадськістю для різних видів біснесових установ.
- Викладач: Березенко Віта Віталіївна