Мета  - формування уявлення про методологію та процедуру порівняльного лінгвістичного дослідження.
Завдання – розвиток вмінь і навичок компаративного аналізу близькоспоріднених мовних систем
 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
−       історію  порівняльного мовознавства
−       методологію порівняльного мовознавства , зокрема на граматичному рівні
−       термінологію компаративного дослідження
 вміти:
−       виконувати порівняльні дослідження граматичних явищ з урахуванням специфіки російської та української мов;
−       виконувати компаративний аналіз граматичних категорій в іменникових частинах мови, дієслові та інших лексик-граматичних класах
−       виконувати компаративний аналіз словотвірної структури слова
−       виконувати компаративний аналіз комунікативних одиниць на рівні висловлювання та тексту
 


Кредити: 3
Семестр: 123