Мета - формування уявлення про методологію та процедуру
порівняльного лінгвістичного дослідження.
Завдання – розвиток вмінь і навичок компаративного аналізу
близькоспоріднених мовних систем
У результаті
вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
−
історію
порівняльного мовознавства
−
методологію порівняльного мовознавства , зокрема на
граматичному рівні
−
термінологію компаративного дослідження
вміти:
−
виконувати порівняльні дослідження граматичних явищ з
урахуванням специфіки російської та української мов;
−
виконувати компаративний аналіз граматичних категорій в
іменникових частинах мови, дієслові та інших лексик-граматичних класах
−
виконувати компаративний аналіз словотвірної структури
слова
−
виконувати компаративний аналіз комунікативних одиниць на
рівні висловлювання та тексту
- Docente: Мацегора Іван Леонідович