Метою вивчення дисципліни є формування у студентів системи знань та практичних навичок  у сфері методології дослідження та методів проектування, планування, проведення і оцінювання ефективності івент заходів.

Дисципліна включає теоретичні та організаційні основи івент-менеджементу, що включає в себе планування, піар, маркетинг, комунікації та продажі, бюджетування, активізацію інтересів цільової аудиторії, які стосуються освітніх, бізнес, інформаційних, спортивних, розважальних подій (івентів). 

В процесі вивчення дисципліни студенти здобувають наступні практичні навички: оволодіння івент-технологіями; вміння визначати інноваційні підходи в області івент-менеджменту;проведення комплексу заходів щодо створення корпоративних та масових подій, функцій планування, організування та контролювання проведення унікальних, єдиних в своєму роді, заходів (івентів).


Кредити: 3