Мета курсу - подати систематизований виклад здобутих наукою відомостей з історії виникнення і розвитку української лексикографії, поглибити знання студентів з курсу історії української літературної мови, сучасної української літературної мови.
Завдання:
охарактеризувати основні етапи розвитку і становлення української лексикографії;
проаналізувати найвагоміші лексикографічні праці ХVІ – початку ХХ ст., з’ясувавши джерела їх укладання, принципи добору лексичного матеріалу, значення цих праць для розвитку української філологічної думки загалом і українського словникарства зокрема.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
теоретичні питання лексикографії;
основні етапи становлення української лексикографії;
історичні умови, в яких розвивалося українське словникарство;
постаті видатних наукових і культурних діячів, які зробили значний внесок у розвиток української лексикографії;
типи словників;
принципи укладання словників різних типів;
наукові праці з історії української лексикографії.
уміти:
користуватися словниками різних типів;
будувати словникові статті;
добирати лексичний матеріал для аналізу;
розмежовувати лексику літературну й обмеженого вжитку.
Завдання:
охарактеризувати основні етапи розвитку і становлення української лексикографії;
проаналізувати найвагоміші лексикографічні праці ХVІ – початку ХХ ст., з’ясувавши джерела їх укладання, принципи добору лексичного матеріалу, значення цих праць для розвитку української філологічної думки загалом і українського словникарства зокрема.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
теоретичні питання лексикографії;
основні етапи становлення української лексикографії;
історичні умови, в яких розвивалося українське словникарство;
постаті видатних наукових і культурних діячів, які зробили значний внесок у розвиток української лексикографії;
типи словників;
принципи укладання словників різних типів;
наукові праці з історії української лексикографії.
уміти:
користуватися словниками різних типів;
будувати словникові статті;
добирати лексичний матеріал для аналізу;
розмежовувати лексику літературну й обмеженого вжитку.
- Teacher: Бойко Лариса Петрівна
Кредити: 5
Семестр: 224