Метою вивчення дисципліни "Правові та етичні основи рекламної та ПР-діяльності" є формування системного бачення проблем правової та етичної складової діяльності у галузі паблік рилейшнз; формування вмінь та навичок фахового й поглибленого аналізу рекламних матеріалів.
Основними завданнями вивчення дисципліни "Правові та етичні основи рекламної та ПР-діяльності" :
- вивчення основних правових та етичних стандартів ПР-діяльності;
- ознайомлення студентів з основними національними та міжнародними стандартами у сфері ПР-діяльності;
- вироблення навичок фахового підходу до ПР-діяльності у контексті правових та етичних норм.
- Teacher: Баранецька Анна Дмитрівна
- Асистент із правами викладача: Бондаренко Ірина Станіславівна
Кредити: 3
Семестр: 122