Логічна культура медіатекстів 

Метою викладання навчальної дисципліни «Логічна культура медіатекстів» є удосконалення логічної культури майбутніх медійників, практичне оволодіння логічними методами аналізу рекламних текстів, що ґрунтуються на усвідомленні основних законів логіки, правилах визначення та класифікації, а також засвоєння теоретичних аспектів розуміння форм мислення (поняття, судження та умовивід) та удосконалення мисленнєвих навиків, зокрема здатності узагальнювати, абстрагувати, виявляти головне тощо.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Логічна культура медіатекстів» є: розвиток логічної культури майбутніх фахівців сфери соціальних комунікацій, формування навичок розуміння дотримання логічної норми в рекламі.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні знати:

·         теоретичні засади логіки;

·         основні терміни і визначення;

·         вимоги до логічно вибудуваного тексту;

·         методи та прийоми усунення логічних помилок.

Студент повинен уміти:

  • систематизовувати і професійно опрацьовувати спеціальну літературу з теорії логіки;
  • володіти технікою правки, виявляти та усувати логічні помилки;
  • бачити логічні вади на рівні понять, суджень, умовиводів, 
  • на практиці реалізовувати набуті знання з цього курсу;

·    знати типи логічних помилок, що трапляються в рекламних текстах.


Кредити: 3
Семестр: 123