Логічна культура медіатекстів
Метою викладання навчальної дисципліни «Логічна культура медіатекстів» є удосконалення логічної культури майбутніх медійників, практичне оволодіння логічними методами аналізу рекламних текстів, що ґрунтуються на усвідомленні основних законів логіки, правилах визначення та класифікації, а також засвоєння теоретичних аспектів розуміння форм мислення (поняття, судження та умовивід) та удосконалення мисленнєвих навиків, зокрема здатності узагальнювати, абстрагувати, виявляти головне тощо.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Логічна культура медіатекстів» є: розвиток логічної культури майбутніх фахівців сфери соціальних комунікацій, формування навичок розуміння дотримання логічної норми в рекламі.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні знати:
· теоретичні засади логіки;
· основні терміни і визначення;
· вимоги до логічно вибудуваного тексту;
· методи та прийоми усунення логічних помилок.
Студент повинен уміти:
- систематизовувати і професійно опрацьовувати спеціальну літературу з теорії логіки;
- володіти технікою правки, виявляти та усувати логічні помилки;
- бачити логічні вади на рівні понять, суджень, умовиводів,
- на практиці реалізовувати набуті знання з цього курсу;
· знати типи логічних помилок, що трапляються в рекламних текстах.
- Викладач: Тяпкіна Наталія Іванівна