Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування у студентів сучасного управлінського мислення стосовно регулювання ринкових відносин, озброєння їх системою теоретичних знань з методологічних основ і категоріально-понятійного апарату маркетингу, як самостійної галузі управлінської діяльності, оволодіння певними практичними навичками щодо застосування його елементів і принципів у практичній діяльності.

Завданням викладання дисципліни «Маркетинг» є:

§ розкриття сутності та призначення маркетингу, як ринкової теорії управління, теоретичних основ та інструментарію маркетингової діяльності;

§ навчання студентів методологічним засадам маркетингу та розкриття сфер його практичного застосування й визначення впливу маркетингу на діяльність організації в цілому;

§ формування у студентів навичок та вмінь використання методів вивчення ринкової кон'юнктури, принципів прийняття та реалізації рішень у сфері маркетингу;

§ розкриття сутність, значення і цілей базових маркетингових стратегій та характеристика маркетингових політик реалізації стратегії організації.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

· знати

ü сутність та зміст основних понять та категорій маркетингу, як складової науки управління організацією, та його конкретний практичний інструментарій;

ü методи збору, систематизації та узагальнення маркетингової інформації в процесі проведення маркетингових досліджень, атакож аналізу конкретних маркетингових ситуацій;

ü сутність та особливості формування маркетингових стратегій організацій та методики їх розробки;

ü методики сегментування та аналізу ринку, формування та вибору цільових сегментів ринку, а також їх охоплення та позиціонування на них;

ü характеристику та методики формування маркетингових політик реалізації стратегії організації.

· вміти

ü використовувати у своїй подальшій діяльності раціональну технологію та інструментарій обґрунтування, прийняття та реалізації управлінських рішень в сфері ринкових відносин;

ü орієнтуватися в управлінні виробництвом і збутом на основі ретельного дослідження ринку, проводити маркетинговий стратегічний аналіз та поточний аналіз результатів маркетингових досліджень і отримуваної маркетингової інформації;

ü визначати ефективність заходів з підвищення конкурентоспроможності організації в цілому та окремих результатів її діяльності, зокрема, за рахунок певних конкурентних переваг;

ü розробляти адекватні різновиди маркетингових стратегій організації та відповідні маркетингові політики їх реалізації.
Кредити: 4
Семестр: 224