Анотація вибіркової дисципліни «Парадигми культури в рекламній та ПР-діяльності»

Метою вивчення навчальної дисципліни   є  ознайомлення  здобувачів вищої освіти  із  різноманіттям   стилів культури від давнини до 19 ст., їх репрезентаціями у сучасній рекламній та ПР та використання у власній професійній діяльності.
Основними завданнями вивчення   навчальної    дисципліни    є: 
- вироблення    розуміння  особливостей    парадигм    культури    європейської античності, середньовіччя, Відродження, Просвітництва, класицизму, романтизму та реалізму,  основних концепцій та рис естетики різних епох від давнини до 19 ст.;
- формування  навичок  аналізу та популяризації  культурних  явищ, їх  історичної, художньої та естетичної цінності;
- розвиток умінь використання культурних здобутків різних епох і стилів у власній професійній діяльності.
Кредити: 3