Анотація вибіркової дисципліни «Парадигми культури в рекламній та ПР-діяльності»
Метою вивчення навчальної дисципліни є ознайомлення здобувачів вищої освіти із різноманіттям стилів культури від давнини до 19 ст., їх репрезентаціями у сучасній рекламній та ПР та використання у власній професійній діяльності.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
- вироблення розуміння особливостей парадигм культури європейської античності, середньовіччя, Відродження, Просвітництва, класицизму, романтизму та реалізму, основних концепцій та рис естетики різних епох від давнини до 19 ст.;
- формування навичок аналізу та популяризації культурних явищ, їх історичної, художньої та естетичної цінності;
- розвиток умінь використання культурних здобутків різних епох і стилів у власній професійній діяльності.
- Docente: Іванюха Тетяна Валеріївна
Кредити: 3