Мета курсу: знайомство з основними теоретичними засадами оновлення міст, за рахунок особливостей розвитку світових трендів креативних індустрій, а саме кіно, радіо, реклами, дизайну, архітектури, видавничої справи, індустрії моди та багатьох інших. Це допоможе студентам оволодіти належним рівнем методичної готовності до професійної діяльності, виховати високий рівень художньо-естетичного смаку, креативний підхід у поєднанні традицій та новацій у професійній діяльності менеджменту соціокультурної діяльності, познайомить з такими базовими поняттями, як «культура» та «креативні індустрії», а також змусить замислитися над важливими для розуміння культурних процесів питаннями: чому сьогодні успіх приносять насамперед свіжі ідеї? Чому з’являється все більше стартапів? Як правильно організувати комунікацію міських громадських ініціатив? Чому так активно обговорюють облаштування міського простору? Як театр, галерея, нова радіостанція, маленьке видавництво чи  навіть комп’ютерна гра можуть змінити середовище, у якому ми живемо й працюємо? 

 Під «креативними індустріями» розуміємо прикладні творчі практики, інновації та генерацію прибутку та робочих місць за рахунок створення інтелектуальної власності.


Кредити: 3
Семестр: 123