Introduzione
Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» є
оволодіння науково-теоретичними та практичними засадами формування, конструювання та
функціонування каналів розподілу товарів на ринку.
Основними завданнями навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу»
є: ознайомлення з принципами формування каналів розподілу та їх функціями на ринку,
надання майбутнім маркетологам знань з питань дослідження ефективного функціонування
каналів розподілу та методичних і практичних навичок щодо вибору оптимального каналу
збуту продукції та управління ним у процесі ринкової діяльності.
оволодіння науково-теоретичними та практичними засадами формування, конструювання та
функціонування каналів розподілу товарів на ринку.
Основними завданнями навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу»
є: ознайомлення з принципами формування каналів розподілу та їх функціями на ринку,
надання майбутнім маркетологам знань з питань дослідження ефективного функціонування
каналів розподілу та методичних і практичних навичок щодо вибору оптимального каналу
збуту продукції та управління ним у процесі ринкової діяльності.