Опції зарахування

Психологія реклами – дисциплінарна галузь теоретичного та практично орієнтованого знання, присвячена дослідженню психологічних чинників та детермінант політичних, торгівельних, сервісних пропозицій, задоволення інших споживчих потреб; формуванню вмінь та навичок створення рекламної продукції у різних сферах життєдіяльності суспільства. 

Формування готовності майбутніх психологів до забезпечувальної та супроводжувальної діяльності в сфері реклами є важливою складовою їх загальної фахової підготовки.

Метою викладання дисципліни є засвоєння студентами знань в галузі рекламної діяльності в усіх її історичних та сучасних формах, розуміння ними ключових понять і процесів, вироблення практичних навичок аналізу та створення рекламної продукції різних типів. 

Кредити: 3
Семестр: 121
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.