Структура за темами
- Управління внутрішнім туризмом
Управління внутрішнім туризмом
- Змістовий модуль 1
Змістовий модуль 1
ТЕМА 1: ТУРИСТИЧНА ІНДУСТРІЯ ЯК ГАЛУЗЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
1.1. Туристичний бізнес та його еволюція.
1.2. Історія розвитку туризму в Україні.
1.3. Розвиток туристичної індустрії в умовах ринку.
1.4. Види туризму.
1.5. Функції туризму в суспільстві
- Змістовий модуль 2.
Змістовий модуль 2.
ТЕМА 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ
2.1. Сучасний стан і особливості формування трудового потенціалу сфери туристичної індустрії
2.2. Особливості підготовки кадрів туристичної індустрії України
2.3. Класифікація ринків туристичної індустрії
2.4. Характеристика діяльності окремих типів підприємств туристичної індустрії
2.5. Розвиток нових організаційних форм ринку туристичної індустрії в умовах інтеграційних перетворень
ТЕМА 3. ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНИМ РОЗВИТКОМ ТУРИЗМУ
3.1.Роль міжнародних організацій в регулюванні й управлінні туристичною діяльністю
3.2.Управління регіональним розвитком туристичної галузі в країнах світу
3.3.Основні цілі, напрямки й методи туристичної політики в Україні
3.4.Організаційна структура управління регіональним розвитком туризму
ТЕМА 4. ТУРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА ПІДХОДИ ДО ЙОГО ВИВЧЕННЯ
4.1. Загальні засади туристичного потенціалу
4.2. Туристична дестинація як елемент системи туризму
4.3. Типологія туристичних дестинацій
4.4. Життєвий цикл туристичних дестинацій
- Змістовий модуль 3.
Змістовий модуль 3.
ТЕМА 5. ТУРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ РЕГІОНІВ
5.1.Туристичні ресурси як базова умова розвитку туризму в регіонах України
5.2. Оцінка потенціалу природно-рекреаційних ресурсів
5.3. Фінансовий потенціал регіонального розвитку туризму
ТЕМА 6. УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТУРИЗМУ В ОБЛАСНОМУ РЕГІОНІ
6.1. Мета, принципи, інструменти й важелі управління регіональним розвитком туризму
6.2. Аналіз передумов функціонування системи управління розвитком туризму в обласному регіоні
6.3. Форми, методи та механізм регулювання і управління регіональним розвитком туризму
- Змістовий модуль 4.
Змістовий модуль 4.
ТЕМА 7. РОЗРОБКА ТА ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОГРАМ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ
7.1. Основні підходи до розробки регіональних програм розвитку туризму
7.2. Концептуальні засади планування розвитку туризму
7.3. Методи планування та прогнозування розвитку туризму
7.4. Особливості стратегічного планування розвитку туризму та його місце в системі управління регіональним розвитком
ТЕМА 8. ФОРМУЛЮВАННЯ ЦІЛЕЙ ТУРИСТИЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
8.1. Визначення та класифікація цілей туристичної організації.
8.2. Особливості розробки туристичних цілей та вимоги до них.
8.3. Методи формування цілей.
Ключові слова та поняття: ціль організації, цінності організації, область визначення цілей, фінансові цілі, стратегічні цілі, кінцева мета, траєкторні цілі, крапкові цілі, SMART-технологія, дерево цілей, повнота редукції, метод дезагрегації цілей, метод забезпечення необхідних умов, цибулина цілей.
- Змістовий модуль 5.
Змістовий модуль 5.
ТЕМА 9. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРЯМОГО ТА НЕПРЯМОГО ВПЛИВУ ЯК ОСНОВНИЙ ЕТАП РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ
9.1. Характеристика зовнішнього середовища туристичного підприємства
9.2. Аналіз середовища непрямої дії.
9.3. Аналіз середовища прямого впливу .
Ключові слова та поняття: зовнішнє середовище, розмір ринку, інтеграційні процеси, рушійні сили галузі, привабливість галузі, конкурентні сили галузі, ключові фактори успіху, середовище непрямої дії, ПЕСТ (PEST) – аналіз, фактори прямого впливу – п’ять сил конкуренції (за М. Портером).
- Змістовий модуль 6
Змістовий модуль 6
ТЕМА 10. ОРГАНІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
10.1 Особливості управлінської діяльності в системі стратегічного управління
10.2 Фінансово-економічний механізм забезпечення стратегічного управління
10.3. Організаційне забезпечення стратегічного управління
10.4. Соціально-психологічне забезпечення стратегічного управління
10.5. Керівництво процесами стратегічних змін
ТЕМА 11. МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНЮВАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
11.1. Сутність моніторингу та оцінювання в стратегічному плануванні. Схожі та відмінні характеристики
11.2. .Організація моніторингу та оцінювання
- Підсумковий модуль
Підсумковий модуль