Структура за темами
- Масова комунікація та інформація (теорія масової інформації)
Масова комунікація та інформація (теорія масової інформації)
- Розділ 1. Концептуальні основи теорії інформації
Розділ 1. Концептуальні основи теорії інформації
Тест проводиться одразу після лекції, включає найзагальніші питання з викладеного матеріалу
Прошу звернути увагу! Завдання для студентів, які пропустили 1 та 2 семінарські заняття:
Описати властивості інформації тексту "Український день подяки" Я.Грицака (складність, новизну, якість, компресованість, кількість тощо) - https://gazeta.ua/ru/articles/grycak-jaroslav/_ukrayinskij-den-podyaki/596597 (до 700 знаків з пробілами). Визначити орієнтований рівень читабельності, випадки інтертекстуальності.
За виконане завдання - 5 б.
Тест буде увімкнено у кінці пари 11.09.2024.
Перевіряється розуміння матеріалу та присутність студента на лекції.
Прошу звернути увагу! Завдання для студентів, які пропустили 4, 5, 6 семінарські заняття:
Скласти 20 тестових питань до плану практичного заняття 4-6 (Тема: Пізнавальні процеси психіки та інформаційна діяльність)
Всього - 10 балів
Тест відкривається одразу після лекції й закривається за 10 хв. Прохання пройти вчасно.
- Розділ 2. Функціонування інформації в суспільстві
Розділ 2. Функціонування інформації в суспільстві
Тест проводиться одразу після лекції. За допомогою відповіді викладач розуміє, хто зі студентів присутній на парі.
Для студентів, які на індивідуальному графіку навчання необхідно: 1) скласти 10 тестових питань до теми інформаційні революції (2-5 питання плану); 2) написати есе про одного з очільників інформаційних революцій ; навести приклади реалізації інформаційно-комунікаційних технологій.
План
1.Поняття «комунікаційні технології».
2.Перша інформаційна революція. Виникнення писемності.
3. Друга інформаційна революція.
4.Третя інформаційна революція.
5.Четверта інформаційна революція.
6. Види суспільств з позиції циркулювання інформації. Наслідки інформатизації.
Цивілізація почалася із першого хард-диску з інформацією, тобто книжки. А українська цивілізація – відповідно з української книжки. Першим літописцем у нас вважається монах Нестор із Печерського монастиря, який жив у часи Володимира Мономаха, хоча насправді він був передусім упорядником літописів, які залишили попередники. Однак бренд Нестора Літописця є настільки потужним, що у день його пам’яті дев’ятого листопада ми відзначаємо свято української писемності та мови.
Лекція Рени Марутян стосується поглибленого розуміння впливу інформації на світогляд
На думку американської дослідниці С.Дойл, інформаційно грамотною є людина, яка розуміє, що точна і повна інформація – основа для розумних рішень; розпізнає потребу в інформації; формулює інформаційні запити; ідентифікує потенційні джерела інформації; розвиває успішні пошукові стратегії; має доступ до джерел інформації, зокрема за допомогою комп’ютерних технологій; оцінює інформацію й організує її для практичного використання; інтегрує нову інформацію до знань, що вже є у неї; використовує інформацію для критичного аналізу та розв’язання проблем.
ІНФОРМАЦІЙНУ КУЛЬТУРУ НЕОБХІДНО РОЗГЛЯДАТИ В КОНТЕКСТІ РОЗУМІННЯ КУЛЬТУРИ ЗАГАЛОМ ТА МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ ЗОКРЕМА.
1. Ознайомитися з розділом 5 «Джерела інформації та інформаційні посередники) підручника - Кулицький С. П. Основи організації інформаційної діяльності у сфері управління : Навч. посіб. Київ: МАУП, 2002. 224 с. (є в нульовій секції). Створити 5 власних тестових питань за цим розділом з трьома варіантами відповідей.
2. Письмово дати відповіді, користуючись підручником С.Кулицького та власним досвідом (таблицю додаю у прикріпленому файлі).
3. ФАЙЛ ПІДПИСУЙТЕ, ВИКОРИСТОВУЮЧИ ВЛАСНЕ ПРІЗВИЩЕ. ЗАВАНТАЖУЙТЕ У ФОРМАТІ PDF
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль
Тест буде відкрито 30.01.24, закрито 2.02.24.
Запитання, зауваження та побажання пишіть в особисті повідомлення.
Оцінки буде видно в журналі 4.02.24 після 20.00