Опції зарахування

Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедія» є формування у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системи загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, уявлень про структуру та механізм мовленнєвих порушень, засоби їх попередження, виявлення та усунення у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та розвиток.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Логопедія» є: ознайомити здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти із закономірностями та етапами розвитку мовлення; етіологією, механізмами та симптоматикою мовленнєвих порушень; навчити використовувати методики для педагогічної діагностики мовленнєвих порушень; правильно створювати, відповідно до індивідуальних особливостей і потреб дітей з порушеннями мовлення, конспекти корекційно-розвиткових занять (з розвитку мови та мовлення), добирати технології, методи, засобами щодо усунення вад мовлення; надати знання щодо методів профілактики мовленнєвих порушень.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен набути таких результатів навчання (знання, уміння тощо) та компетентностей:

 

Заплановані робочою програмою результати навчання та компетентності

Методи і контрольні заходи

1

2

Результати навчання:

РНЗн 2. Знання нормативно-правової бази та стандартів професійної діяльності.

РНЗн 7. Знання призначень документів, вимог до складання та оформлення різних видів документів та правила їх оформлення. особливостей функціонування сучасної сфери спеціальної освіти та використання ресурсів її реалізації.

РНУ 12. Уміти організовувати професійну діяльність відповідно до стандартів та нормативних документів.

РНАіВ 5. Провадити діяльність закладів спеціальної освіти відповідно до вимог концепції інтеграції та консолідації суспільства засобами корекційної педагогіки.

Компетентності:

СК-1. Здатність комплексно використовувати знання в галузі теорії і практики спеціальної освіти та логопедії.

СК-2. Здатність до виконання різних функцій педагогічної діяльності (комунікативна, організаційна, прогностична, профілактична, охоронно-захисна, реабілітаційна, корекційна тощо).

СК-8. Здатність враховувати та попереджувати ризики у професійній діяльності.

Методи навчання:

лекції із застосуванням технологій дистанційного навчання; бесіда, обговорення, пояснення;

демонстрація, ілюстрація;

інтелектуальні розминки (головоломки), робота в групах («team building»), case-study; цифрові вправи та ігри (з використанням платформ та вебдодатків Baamboozle, Wordwall, Learningapps);

самостійні письмові роботи, проєкти.

 

Контрольні заходи:

офлайн та онлайн (з використанням платформи Kahoot, Google-форм) тестування;

індивідуальне та фронтальне опитування (усне або письмове);

перевірка самостійних письмових робіт студентів (інтелектуальних карт, порівняльних схем або таблиць, есе тощо);

само- та взаємооцінювання, рефлексія

перевірка творчих проєктів;

екзамен.


Кредити: 3
Семестр: 2-ий семестр
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.