Структура за темами

  • Загальне

  • Рекомендована література

    1. Акіліна, Олена Володимирівна та Ільїч, Людмила Миколаївна (2012) Економіка праці та соціально-трудові відносини Алерта, Київ. http://elibrary.kubg.edu.ua/6614/
    2. Горбенко, Галина Василівна та Масімова, Лариса Гагіківна (2014) Абетка соціальних комунікацій. Видавництво "Жнець", Київ.http://elibrary.kubg.edu.ua/
    3. А. Джером Джулер, Бонни Л. Дрюниани Креативные стратеги в рекламе/ Пер. с англ., под. ред. Ю.Н. Кантуревского - СПб.: Питер,2003. – 384 с.
    4. Горбенко, Галина Василівна (2016) Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв'язків з громадськістю. Інтегровані комунікації (1). с. 6-10. http://elibrary.kubg.edu.ua/17264/
    5. Горбенко, Галина Василівна (2015) Практико-орієнтоване навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадськістю. Неперервна професійна освіта: теорія і практика (4). с. 64-69 http://elibrary.kubg.edu.ua/12295/
    6. Горбенко, Галина Василівна (2015) Реклама в системі маркетингових комунікацій [Навчально-методичні матеріали] http://elibrary.kubg.edu.ua/10417/
    7. Горбенко, Галина Василівна (2015) Методичні рекомендації до виконання курсових робіт [Навчально-методичні матеріали] http://elibrary.kubg.edu.ua/12441/
    8. Горбенко, Галина Василівна (2014) Практична підготовка фахівців з реклами: огляд сучасних напрацювань Вісник книжкової палати (9). с. 33- 37. http://elibrary.kubg.edu.ua/4540/
    9. Горбенко, Галина Василівна (2014) Методи оцінювання та шляхи підвищення ефективності соціальної реклами: теоретичний аспект Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа. с. 27-29. http://elibrary.kubg.edu.ua/4098/
    10.Горбенко, Галина Василівна (2013) Особливості підготовки PR-фахівців у ВНЗ. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського
    освітнього простору. с. 496-504. ISSN 978-966-8840-94-4(1) http://elibrary.kubg.edu.ua/3596/
    11.Горбенко, Галина Василівна (2013) Соціальна реклама та соціальні процеси в сучасному суспільстві: взаємозв`язок і взаємовпливи. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія (4). с. 56-60. http://elibrary.kubg.edu.ua/4097/
    12.Горбенко, Галина Василівна (2014) Проблеми застосування соціальної реклами в управлінні суспільними процесами в Україні. Вісник книжкової
    палати (3). с. 42-45. http://elibrary.kubg.edu.ua/3595/
    13.Горбенко, Галина Василівна (2013) Практика соціальної реклами в сучасному суспільстві. Актуальні питання масової комунікації (14). с. 10-13. http://elibrary.kubg.edu.ua/4099


    • Секція 2

      • Секція 3

        • Секція 4