Структура за темами
- Загальне
- Загальне
Загальне
Супервізія – система професійної підтримки фахівців, зокрема професій в системі "людина-людина".
В даний час супервізія є однією з найважливіших складових будь-якої підготовки, будь то, навчання професії соціального працівника, педагога, психолога та психотерапевта. Супервізія – це унікальна форма підтримки спеціалістів, яка дозволяє їм сфокусованим поглядом подивитися на свої труднощі у роботі з клієнтами, а також розділити частину відповідальності за цю роботу з іншим, як правило, більш досвідченим професіоналом. Вивчення спецкурсу «Супервізія в роботі психолога» не обмежується засвоєнням теоретичного матеріалу, воно також формує у студентів певні практичні навички. Вивчення супервізії проводиться в формі лекцій, практичних робіт та самостійної роботи студентів із підручниками, конспектами лекцій, додатковою літературою.
Викладач курсу: Залановська Леся Ігорівна, к. психол. наук, доцент кафедри психології
- Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні основи супервізії
Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні основи супервізії
- Тема 1. Призначення, цілі, принципи і функції супервізії. Основні різновиди та практичні аспекти супервізії
Тема 1. Призначення, цілі, принципи і функції супервізії. Основні різновиди та практичні аспекти супервізії
- Тема 2. Професійно-етичні основи діяльності супервізора
Тема 2. Професійно-етичні основи діяльності супервізора
- Тема 3. Супервізорські відносини. Супервізорські стилі, фокуси та формати
Тема 3. Супервізорські відносини. Супервізорські стилі, фокуси та формати
- Тема 4. Індивідуальна супервізія. Групова супервізія.
Тема 4. Індивідуальна супервізія. Групова супервізія.
Поняття індивідуальної супервізії та особливості її організації.
Поняття групової супервізії. Переваги, недоліки та види групової супервізії. Обернена (або зворотна) супервізія. Заміщена супервізія. Якості та властивості супервізора групи
- Змістовий модуль 2. Професійний розвиток супервізора
Змістовий модуль 2. Професійний розвиток супервізора
- Тема 5. Навчання та розвиток у супервізії
Тема 5. Навчання та розвиток у супервізії
Процес навчання та розвитку в супервізії. Створення в організації умов для ефективної супервізії . Знання та вміння супервізора. Розвитковий підхід до навчання супервізорів. Ефективне навчання супервізорів .
- Тема 6. Процес становлення супервізора
Тема 6. Процес становлення супервізора
Особистісні властивості супервізора. Супервізорські ролі соціального працівника. Супервізія як одна із сервісних ролей. Аспекти стилю супервізора. Чинники контексту, які впливають на становлення супервізора. Діяльність супервізора в новому оточенні. Власні потреби супервізора
- Тема 7. Інтервізія як засіб підготовки психологів до професійної діяльності та кар’єрного зростання
Тема 7. Інтервізія як засіб підготовки психологів до професійної діяльності та кар’єрного зростання
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль