Структура за темами

  • Анотація дисципліни

    Анотація курсу «Міжнародні комунікації: сучасні виклики»
    У сучасному українському медіапросторі як ніколи актуальна переорієнтація журналістики на згуртування суспільства, вирішення важливих суспільних і безпекових проблем із залученням журналістської спільноти та цільової аудиторії, що реалізується у поняттях «глобальна журналістика» та "журналістика миру".
    Мета вивчення дисципліни - опанування студентами спеціальності Журналістика теоретичними знаннями та практичними навичками у сфері міжнародних комунікацій та інформаційних систем

    Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових розділів:
    1. Міжнародні комунікації: глобальний контекст.
    2. Особливості створення журналістських матеріалів міжнародної тематики.
    Основними завданнями вивчення дисципліни є:
    1) дати уявлення про природу міжнародних комунікацій, їх принципи, функції та сучасні фактори розвитку;
    2) розглянути напрямки діяльності сучасних глобальних інформаційних акторів;
    3) визначити роль української міжнародної журналістики як соціокультурної моделі;
    4) надати базові знання щодо сучасного стану і перспектив розвитку міжнародних відділів вітчизняних ЗМІ;
    5) ознайомити з теоретичними та практично-організаційними засадами діяльності журналіста-міжнародника;
    6) привернути увагу до безпеки журналіста, його соціальної відповідальності, законодавчих і правових актів та морально-етичних норм поведінки журналістів у контексті міжнародної практики; 
    7) розвинути критичне, мислення студентів, навчити аргументувати власну точку зору з урахуванням переваг і недоліків розвитку інформаційного суспільства.

  • Розділ 1. Міжнародні комунікації: глобальний контекст

    • плани практичних занять,
    • вказівки та завдання до самостійної роботи,
    • поточний контроль
  • Розділ 2. Особливості створення журналістських матеріалів міжнародної тематики.

    • плани практичних занять,
    • вказівки та завдання до самостійної роботи,
    • поточний контроль
  • Індивідуальне завдання

    • Методичні вказівки,
    • завдання і т.д.
  • Підсумковий контроль