Tematyka

  • Мета та завдання курсу "Психометрія у психологічних дослідженнях"

    Метою викладання курсу “Психометрія у психологічних дослідженнях” є створення умов для забезпечення  грамотності  психолога-магістра у розробці, апробації, адаптації психодіагностичних методик, які використовуються у різних сферах психологічної практики роботи спеціаліста.

    Основними завданнями вивчення дисципліни “Психометрія у психологічних дослідженнях” є:

    1.            Формування спеціальних знань, необхідних для розробки, апробації та впровадження психодіагностичних методик дослідження.

    2.            Формування спеціальних вмінь, що забезпечують вміння адаптувати наявні психодіагностичні методики для роботи з українською вибіркою.

    Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких результатів навчання:

    Знати:

    ·      Основи теорії тесту та шкалування у психології;

    ·      Математичні методи у психологічних дослідженнях (робота у програмі SPSS);

    ·      Етапи розробки психодіагностичного інструментарію (тестів, опитувальників);

    ·      Методі кількісної та якісної обробки даних; 

    ·      Етапи апробації та впровадження розроблених методик.

    Вміти:

    ·      Створити діагностичний конструкт досліджуваного явища на основі теоретичного обґрунтування та виокремлення діагностичних критеріїв;

    ·      Підібрати репрезентативну вибірку досліджуваних, призначену для апробації розробленої методики;

    ·      Перевірити розроблену методику на валідність, надійність, дискримінативність, внутрішню узгодженність;

    ·      Представити результати апробації та впровадження розробленої методики у науковій публікації.



  • Контрольний модуль 1

    • Лекції,
    • вказівки та завдання до самостійної роботи,
    • поточний контроль
    • Контрольний модуль 2

      • Лекції,
      • вказівки та завдання до самостійної роботи,
      • поточний контроль
      • Індивідуальне завдання

        • Методичні вказівки,
        • завдання і т.д.
        • Підсумковий контроль

          • Запитання до іспиту або заліку,
          • підсумкове тестування