Структура за темами

  • Загальне

    Мета курсу: розвинути інтерес у майбутніх філологів до історико-етимологічної характеристики свого родоводу, його місця і ролі в контексті антропонімікону Запорізького регіону, а також прищепити навички дослідницько-пошукової роботи стосовно прізвища, імені, прізвиська тощо.

            Завдання: ― опанувати науково-теоретичні засади антропології;

      оволодіти практичними навичками добору й систематизації ілюстративного     

             матеріалу;

         дати науковий коментар до зібраного і покласифікованого фактажу;

       ― здійснити антропонімно-генеалогічні розвідки власного родоводу.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

    знати: ключові теоретичні моменти наукового підґрунтя вітчизняної та східнослов’янської антропонімії; прізвища видатних ономастів-славістів та їхні основні здобутки на ниві антропонімії; специфіку антропонімної картини Запорізького краю; доробок запорізьких учених, зроблений у царині антропонімії.

    вміти:  вичленовувати з ономастичного потоку антропоніми; класифікувати їх за певними критеріями (походженням, семантикою, дериватологічною природою тощо); встановлювати роль і місце запорізького антропонімного масиву в межах загальнонаціонального іменни́ка; прогнозувати перспективні шляхи розвитку вітчизняного антропонімікону; на практиці (у школі, паспортних столах, службі з питань міграції, консультаційних центрах, на посаді держслужбовця тощо) застосовувати знання, набуті під час вивчення курсу.


  • Змістовний модуль 1

    • Змістовний модуль 2

      • Підсумковий контроль