Diagrama de temas

  • Загальна інформація про навчальний курс

    Навчальний курс розроблено для організації навчання студентів 2 курсу магістратури за спеціальністю 014 Середня освіта предметної спеціальності 014.08 Середня освіта (Інформатика) освітньо-професійна програма Середня освіта (Фізика)

    Метою викладання навчальної дисципліни «Підготовка учнів до олімпіад і конкурсів з інформатики» є формування та систематизація знань стосовно особливостей організації системи заходів, які забезпечують відбір учнів, здібних до участі в зазначених видах позакласної діяльності, організацію їх підготовки, результативної участі та аналізу отриманих результатів з врахуванням умов навчання шкільної інформатики, оволодіння студентами здатністю аналізувати вимоги, завдання конкурсів та олімпіад з інформатики, планувати індивідуальну та групову роботу з учнями.

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Підготовка учнів до олімпіад і конкурсів з інформатики» є:

    · ознайомлення магістрантів з видами позакласної роботи з інформатики, методами організації позакласної роботи з учнями;

    · оволодіння студентами основами знань про відбір учнів, здібних до участі в конкурсах та олімпіадах з інформатики;

    · набуття системних знань про типологію олімпіадних і конкурсних завдань, аналіз змісту завдань з метою обрання ефективних засобів їх вирішення;

    · розкриття особливостей підготовки учнів до олімпіад з інформатики;

    · розкриття особливостей підготовки учнів до конкурсів з інформатики;

    · розкриття особливостей підготовки учнів до участі в конференціях з інформатики;

    · закріплення знань про цілі, форми, методи і засоби вивчення інформатики у закладах середньої освіти.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

    знати:

    · типологію форм організації позакласної роботи з інформатики;

    · методичні прийоми організації відбору учнів, здатних до участі в олімпіадах і конкурсах з інформатики;

    · структуру системи заходів для підготовки та участі учнів у профільних конкурсах та олімпіадах з інформатики;

    вміти:

    · визначати загальні закономірності типових та олімпіадних задач з шкільної інформатики;

    · визначати алгоритми, технології та інструментальні засоби шкільного курсу інформатики, необхідні для вирішення олімпіадних та конкурсних завдань;

    · застосовувати форми, методи і засоби навчання інформатики у професійній діяльності;

    · грамотно користуватися мовою предметної області;

    · ефективно користуватись можливостями сучасних компютерних мереж для пошуку актуальної інформації;

    · готувати усні та письмові повідомлення щодо використаних у роботі методів, технологій та результатів.

    Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти  таких результатів навчання (компетентностей):

    · знання і розуміння теоретичного і практичного базису шкільної інформатики;

    · здатність до компютерного моделювання явищ і процесів;

    · розуміння побудови діяльності вчителя під час організації позакласної роботи з учнями за профілем інформатика;

    · навички роботи з джерелами наукової інформації;

    · здатність самостійно навчатися і опановувати нові знання з інформатики;

    · здатність набувати нові знання, використовуючи сучасні освітні та інформаційні технології;

    · здатність використовувати знання про сучасну природничо-наукову картину світу в освітній та професійній діяльності;

    · здатність застосовувати в професійній діяльності базові знання з інформатики та методики її викладання;

    здатність до планування роботи, усного та письмового пояснення сутності проблеми, методів її вирішення, аналізу результатів, аргументації отриманих висновків.

  • Розділ 1. Загальні питання методики організації позакласної роботи учнів з інформатики.