Тематический план
- Общее
- Анотація
Анотація
Головною метою дисципліни «Маркетинг» є формування системи знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів в сучасних умовах.
Предмет курсу: процеси і методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку.
Завдання курсу: вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємстві; набуття здатності до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Значення та місце курсу «Маркетинг» у навчальному процесі визначається тим, що вона у комплексі з іншими дисциплінами формує необхідний обсяг економічних знань фахівців.
Метою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів сучасного мислення та Після опанування даного курсу студент повинен знати:
- основні поняття, термінологію курсу; теорію еволюції маркетингової концепції управління; характеристику основних елементів концепції маркетингу; характеристику основних складових комплексу маркетингу; клаисфікацію основних видів маркетингу; теоретичні засади формування маркетингової товарної, цінової, комунікаційної та збутової політики; основні підходи до планування та контролю маркетингової діяльності.
Після опанування даного курсу студент повинен уміти:
розв’язувати конкретні маркетингові завдання; застосовувати набуті теоретичні знання при розв’язанні конкретних ситуацій; уміти творчо вирішувати питання пошуку резервів вдосконалення маркетингової діяльності.
- Змістовий модуль 1.
Змістовий модуль 1.
- Змістовий модуль 2.
Змістовий модуль 2.
- Проміжний контроль
Проміжний контроль
- Змістовий модуль 3.
Змістовий модуль 3.
- Змістовий модуль 4.
Змістовий модуль 4.
- Самостійна та індивідуальна робота
Самостійна та індивідуальна робота
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль
- Ректорський контроль
Ректорський контроль