Завдання 1

https://moodle.znu.edu.ua/pluginfile.php/485024/mod_assign/intro/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D1%84%D1%83%D0%BD%D0%BA%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pptx

Міжнародна класифікація функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я (МКФ) та Міжнародна класифікація функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей та підлітків (МКФ ДП)

Робота у групах: підготуйте інформацію про наявні у пацієнта/клієнта порушення за Міжнародною класифікацією функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я (МКФ) та Міжнародною класифікацією функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей та підлітків (МКФ ДП).

Ознайомтесь з ситуаційним завданням https://moodle.znu.edu.ua/pluginfile.php/485024/mod_assign/intro/%20%281%29.docx


1. Складіть лист проблем пацієнта в форматі МКФ.

2. Поставте 1 довгострокову і 2 короткострокові цілі.

3. Які фахівці будуть працювати над цими цілями ?

4. Який ерготерапевтичний підхід буде переважно використовуватися?