Завдання 6

Запропонувати анкету для проведення опитування серед школярів (а) та серед вчителів (Б) щодо якості підручника.

При опитуванні бажано не використовувати «навіювальних» запитань; задавати запитання, різні за характером.

Анкетне опитування вчителів і учнів, які працюють з навчальним виданням. Ефективність його використання зумовлюється правильним формулюванням запитань. Саме тому варто дотримуватись рекомендацій:

В анкеті пропонувати як закриті запитання — з переліком можливих відповідей, так і відкриті — вони дадуть змогу вчителеві проаналізувати власний досвід і досвід колег, висловити свої міркування;
- анкета повинна містити запитання, які стосуються і узагальнених характеристик навчального видання, і окремих його структурних елементів, і можливостей роботи з ним у навчальному процесі.

Рівень засвоєння учнями знань, умінь, навичок. Фактично, це перевірка через контрольні роботи та тестування.