Завдання 6
Запропонувати анкету для проведення опитування серед школярів (а) та серед вчителів (Б) щодо якості підручника.
При опитуванні бажано не використовувати «навіювальних» запитань; задавати запитання, різні за характером.
Анкетне опитування вчителів і учнів, які працюють з навчальним виданням. Ефективність його використання зумовлюється правильним формулюванням запитань. Саме тому варто дотримуватись рекомендацій:
В анкеті пропонувати як закриті
запитання — з переліком можливих відповідей, так і відкриті — вони
дадуть змогу вчителеві проаналізувати власний досвід і досвід колег, висловити
свої міркування;
- анкета повинна містити запитання,
які стосуються і узагальнених характеристик навчального видання, і окремих його
структурних елементів, і можливостей роботи з ним у навчальному процесі.
Рівень засвоєння учнями знань, умінь, навичок. Фактично, це перевірка через контрольні роботи та тестування.